Olen 38 vuotias naimisissa oleva, 163/87 tukeva nainen. Olen kaunis, mukava ja fiksu. Löytyisikö Kymenlaakson alueelta asiallista, koulutettua ja kilttiä miestä, joka tahtoisi monipuolista seksiä? Olisin halukas tapaamaan korvausta vastaan. Suuseksi ja peppupanot kuuluvat myös kiinnostuksenkohteisiini. Turvaseksiä ymmärrettävästi on tarjolla, eli kumipakko.
Kymenlaakson miehet
14
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Olen myös varattu 56v tummahko mies 184 80 19 terveys etu sijalla. Töissä turvallisuus alalla, kiinnostaa jostakin syystä kielletty hedelmä jota voisi käydä maistamassa silloin tällöin.
- Anonyymi
Heippa. Missä päin vaikutat? Miten sinuun saisi yhteyttä?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa. Missä päin vaikutat? Miten sinuun saisi yhteyttä?
ApOmat yhteystietosi?
- Anonyymi
Unohda jo vuoden takainen kun kävin nussimassa vaimoasi, katse eteen päin kyllä sullakin vielä seisoo, pidät vaan itsestäs huolta.👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda jo vuoden takainen kun kävin nussimassa vaimoasi, katse eteen päin kyllä sullakin vielä seisoo, pidät vaan itsestäs huolta.👍👍👍
Johan osui ja upposi eunukin hermoon
- Anonyymi
Etelä-Karjalasta 46v naimisissa oleva mies. Hiukan kiinnostaisi.
- Anonyymi
Hei. Olisiko sinulla yhteystietoja antaa? Kik tai sähköposti. Tutustutaan.. Terkuin aloittaja =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Olisiko sinulla yhteystietoja antaa? Kik tai sähköposti. Tutustutaan.. Terkuin aloittaja =)
Nimenomaan. Aloittaja on hyvä ja laittaa niitä yhteystietoja tänne niin asia eteneekin edes jollain tavalla.
- Anonyymi
Läski nainen ei ole kaunis
- Anonyymi
Kiinnostus on edelleen olemassa. Kun löytyy väline,jolla saadaan yhteyttä täällä kun kaikki vahtii. M 46 EK.
- Anonyymi
Sähköpostilla saa yhteyden. Olisi kiva kuulla tarkemmin ajatuksistasi.
ilonainen1 at gmail. com
- Anonyymi
Onko palvelu vielä tarjolla?
Moi,
Olisiko kiinnostusta olen etelä kymenlaaksosta 41v ukm
Terveisin [email protected]- Anonyymi
Et oikein osaa päättää ootko juha vai marita? 🤡
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973