Mihin Ote-säätiö on kadonnut Putkikadulta? Siinä paikalla näytti olevan Naantalin teatteri.
Ote-säätiö
14
1357
Vastaukset
- Anonyymi
Säätiö ajautui taloudellisiin vaikeuksiin viime keväänä ja lopetti Naantalin yksikön.
Tosin se mitä olen kuullut niin sulkeutumisesta ei informoitu lainkaan siellä kuntouttavassa toiminnassa olleita vaan moni meni paikalle kun Koronasulku päättyi ja yllätykseksi huomasikin että portit ovat kiinni ja säätiötä ei enää ole.- Anonyymi
Suad onnistui sitten saamaan myös Naantalin Ote-säätiön pois pelistä. Aikaisemmin hän oli siinä Putkikadun toisella puolella olevan pajan pois saannin yksi osatekijä.
- Anonyymi
Kun Naantalin säätiö lopetti niin he kenellä oli vielä sopimusta jäljellä, passitettiin Raision Petäsmäen toimipisteeseen kuntouttavaan työtoimintaan. No sinne ei kaikki sitten mitenkään päässeet kun on hankalien yhteyksien takana niin karenssia pukkasi sitten porukalle.
- Anonyymi
Naantalin teatterissa näytetään Rainoja.
- Anonyymi
Sellaista huhua liikeellä että myös Petäsmäen säätiö olisi lopettamassa nyt alkukesästä. Jos näin kävisi se tietäisi Wartiaiselle töitä.
- Anonyymi
Naantaliin ollaan suunnittelemassa aivan uutta kuntouttavan työtoiminnan yksikköä nimeltään Pajapankki. Tila olisi tarkoitus tulla keskustan uusien kerrostalojen alakertaan.
- Anonyymi
joo se siihen tuulen suun kadulle siinä olis tontti ostettu päivä toiminnalle oma tontti paras ei tuu häätöä enää ja näkee kaikki turistit mis naantalin kerma
- Anonyymi
Koko Ote-säätiö oli pelkkää teatteria.
- Anonyymi
Ote-säätiö oli yksi Naantalin suurimmista vitseistä. Yli puolet porukasta siellä oli joko alkoholi tai huumeongemista kärsiviä. Juttujen mukaan olipa eräs ohjaajakin ollut paikalla huumeissa.
- Anonyymi
Virallisesti ei missään ollut mitään tietoa että miksi Naantalin säätiö joutui lopettamaan. Muutama päivä ennen lopettamista säätiön pihalla näkyi olevan poliisiauto joten liittyiköhän jotenkin asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virallisesti ei missään ollut mitään tietoa että miksi Naantalin säätiö joutui lopettamaan. Muutama päivä ennen lopettamista säätiön pihalla näkyi olevan poliisiauto joten liittyiköhän jotenkin asiaan.
Samanlainen tilanne oli siinä Putkikadun toisella puolella pajalla ennen kuin lopetti niin poliiisiauto seisoi pihalla. Muistaakseni Suad omisti niin Ote-säätiön kuin myös Naantalin pajan.
- Anonyymi
Olikohan sama muikkeli joka väitti olevansa korkeakoulun suorittanut? Silmät lautasella jatkuvasti siel. Oli varmasti matkustanut maailmalla, sienissä
- Anonyymi
Sinne vaan patalappuja virkkaamaan kaikki niin työkunto palautuu taas
- Anonyymi
Vai joutui tämä säätiö nyt lopulta ihan taloudellisiin vaikeuksiin? haluaisin nähdä nyt sen korppikotkan, joka siellä naantalin pisteessä kulki uljaana, nenänvartta pitkin meitä työläisiä katsoen & käskyttäen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513