Nurmeksessa valmistetaan kuulema riisipiirakoita jopa 100 miljoonaa kappaletta vuosittain (YLE tänään).
Saman jutun yhteydessä vaitetään tämän tekevän Pielispakarista maailman suurimman Karjalanpiirakoiden valmistajan.
Mahtaakohan olla noin? Mahtaakohan nuo piirakat olla ihan OIKEASTI KARJALANPIIRAKOITA?
Täyttyykö kriteerit? Uskallatteko vastata rehellisesti?
Viimeksi aamulla ostin Pielispakarin leipää. Nyt se loppuu toistaiseksi, kunnes asiaan tulee selvyys.
https://yle.fi/uutiset/3-11904867
Nyt menee pahasti yli
7
227
Vastaukset
- Anonyymi
Leipä nimeltä ruis hajoaa käsiin ja on jo pussissa valmiiks reikiintyny lienee syy liiallisen hiivvan tai vanhojen leipien käyttö hapatuksen yhteydessä.Lopetin kyseisen leipomon tuotteiden ostamisen,piiraka kuivia ei hyviä.
- Anonyymi
Todella hyvät ihanat tuotteet. Onko käsissä vikaa, jos hajoavat?
- Anonyymi
Piirakkaa nam.
T: Ripsipiirakka - Anonyymi
Eihän satamiljoonaa piirakkaa vielä riitä, kun Itä- Kaupungissa Porokylän leipomo paistaa melkoisen määrän piirakoita vielä lisää.
- Anonyymi
Ei kait se nyt leipomon vika ole jos Yle ei osaa kirjoittaa juttujaan oikein.
- Anonyymi
Piirakan laatu ei häävi.
- Anonyymi
Alamäki Karjalan piirakan laadussa, näkyy jo myymälässä asiakkaiden määrässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418