Nurmeksessa valmistetaan kuulema riisipiirakoita jopa 100 miljoonaa kappaletta vuosittain (YLE tänään).
Saman jutun yhteydessä vaitetään tämän tekevän Pielispakarista maailman suurimman Karjalanpiirakoiden valmistajan.
Mahtaakohan olla noin? Mahtaakohan nuo piirakat olla ihan OIKEASTI KARJALANPIIRAKOITA?
Täyttyykö kriteerit? Uskallatteko vastata rehellisesti?
Viimeksi aamulla ostin Pielispakarin leipää. Nyt se loppuu toistaiseksi, kunnes asiaan tulee selvyys.
https://yle.fi/uutiset/3-11904867
Nyt menee pahasti yli
10
424
Vastaukset
- Anonyymi
Leipä nimeltä ruis hajoaa käsiin ja on jo pussissa valmiiks reikiintyny lienee syy liiallisen hiivvan tai vanhojen leipien käyttö hapatuksen yhteydessä.Lopetin kyseisen leipomon tuotteiden ostamisen,piiraka kuivia ei hyviä.
- Anonyymi
Todella hyvät ihanat tuotteet. Onko käsissä vikaa, jos hajoavat?
- Anonyymi
Piirakkaa nam.
T: Ripsipiirakka - Anonyymi
Eihän satamiljoonaa piirakkaa vielä riitä, kun Itä- Kaupungissa Porokylän leipomo paistaa melkoisen määrän piirakoita vielä lisää.
- Anonyymi
Ei kait se nyt leipomon vika ole jos Yle ei osaa kirjoittaa juttujaan oikein.
- Anonyymi
Piirakan laatu ei häävi.
- Anonyymi
Alamäki Karjalan piirakan laadussa, näkyy jo myymälässä asiakkaiden määrässä.
- Anonyymi
ripsipiirakka nam nam
- Anonyymi
Suomi24 keskustelupalsta suljetaan perättömien asioitten levittäjänä.
- Anonyymi
AIDSHOMO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211