Cradle is Best!!!!

Cradle lives forever

Kertokaapas vähän bändin historiaa. Koko ajan haukutaan teinibändiksi tuolla hevipalstalla, mikä on huutava vääryys tätä blackmetallin todellista klassikkoa (ja ainoaa kunnolla kaupallisesti menestynyttä) kohtaan.

5

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black Goddess

mä en silleen ole viel perehtynyt tämän bändin musaan vaikka on parahin bändi mielestäni mut nyt voin jo sanoa täs et et... tää eti tosiaankaan ole mitään teinimusiikkia vaikka kaikki niin luulee!! kaikki luulee et sitä ei kuuntele kuin teinit niin kyl mä tunnen montakin yli 25 vuotiaita jotka kuuntelee tuota tiettyä bändiä!!! niin ja Cradle of filth ei ole Black metallia... ne ovat itekkin sanoneet niin!! et tässä oli vähän minun asioita :) hyvää päivän jatkoa

• Demon of Power

Bändi on perustettu vuonna 1991 ja ensimmäinen demo heiltä tuli v. '92. Heidän piti alunperin ruveta soittamaan Deathmetallia, mutta he päätyivätkin soittamaan Bläckiä (silloin alussa). Kun heiltä oli ilmestymässä eka pitkäsoitto v.'94, blackmetalli oli jo kaatumassa omiin sekoiluihinsa, kauppojen hyllyt rupesivat olemaan jo täynnä puuroisilla soundeilla varustettuja perusjunttaus bläckis levyjä. Kun levy oli ilmestynyt, se tarjosi black metallin soundiin tuoreutta ja musiikkiin hiukan omaperäisyyttäkin. Kolmanteen levyyn asti se on mun tietääkseni ollut joka toisen hevarin suosikki, kunnes tuli Cruelty And The Beast! Soundit muuttuivat trendikkäämmiksi ja kuuntelijoita alkoi löytymään hevipiirien ulkopuoleltakin. Mutta Midian on jo sitten heidän todellinen läpimurtolevynsä. Senkin jälkeen heillä on suosio kasvanut kovasti.

Syy minkä takia sitä saatetaan kanssa haukkua teinibändiksi, niin johtuu kanssa siitäkin että kyseinen bändi on aika pinnallinen. Trendikäs ja teinimäisen kuuloinen. Itse olen kuunnellut bändiä nyt yli puoltoista vuotta. Syksyn alussa tai kesän lopussa tulee sit 2 vuotta täyteen. Täytyy sanoa että muuten olen aina nauttinut heidän musasta, mutta välillä on kyllä tupannut ärsyttämään. Juuri edellä mainitun syyn takia!
        Ja en oo ihan varma, mut varmaan sillä oli muutama vuosi sitten enemmän teinifaneja. Mutta nekin on saattanut vähentyä, tai osalla on jo enemmän ikää.

• Lucretia
        Demon of Power kirjoitti:

Bändi on perustettu vuonna 1991 ja ensimmäinen demo heiltä tuli v. '92. Heidän piti alunperin ruveta soittamaan Deathmetallia, mutta he päätyivätkin soittamaan Bläckiä (silloin alussa). Kun heiltä oli ilmestymässä eka pitkäsoitto v.'94, blackmetalli oli jo kaatumassa omiin sekoiluihinsa, kauppojen hyllyt rupesivat olemaan jo täynnä puuroisilla soundeilla varustettuja perusjunttaus bläckis levyjä. Kun levy oli ilmestynyt, se tarjosi black metallin soundiin tuoreutta ja musiikkiin hiukan omaperäisyyttäkin. Kolmanteen levyyn asti se on mun tietääkseni ollut joka toisen hevarin suosikki, kunnes tuli Cruelty And The Beast! Soundit muuttuivat trendikkäämmiksi ja kuuntelijoita alkoi löytymään hevipiirien ulkopuoleltakin. Mutta Midian on jo sitten heidän todellinen läpimurtolevynsä. Senkin jälkeen heillä on suosio kasvanut kovasti.

Syy minkä takia sitä saatetaan kanssa haukkua teinibändiksi, niin johtuu kanssa siitäkin että kyseinen bändi on aika pinnallinen. Trendikäs ja teinimäisen kuuloinen. Itse olen kuunnellut bändiä nyt yli puoltoista vuotta. Syksyn alussa tai kesän lopussa tulee sit 2 vuotta täyteen. Täytyy sanoa että muuten olen aina nauttinut heidän musasta, mutta välillä on kyllä tupannut ärsyttämään. Juuri edellä mainitun syyn takia!
        Ja en oo ihan varma, mut varmaan sillä oli muutama vuosi sitten enemmän teinifaneja. Mutta nekin on saattanut vähentyä, tai osalla on jo enemmän ikää.

Niin että sellasta Melodista Gootti Bläkkiähän CoF on näin suurimmalta osalta:D

• Demon of Power

Sori, meni viesti väärälle kirjoittajalle! :D

• Daniac

Blackmetallin? :D eiihihih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe