Katsotaanpa...

matteus

...en ole koskaan kirjoittanut Suomi24:n palstoille, vaikka yksi postilootistani vahtii saalista täälläkin.

Ensi vilkaisulla tämän saitin palstat eivät ole kiinnostaneet. Panenpa testiviestin, kun huomasin eri ikäryhmillekin tarkoitettuja alueita.

5

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olihan mielenkiintoiset kotisivut vanhoine valokuvineen.

      Onnittelen!

      Monissa jutuissa vierityksen jälkeen alareunaan tuli sinen viiva,
      ja juttu jäin vähäsen kesken.

      Mistähän moinen mahtaa johtua?

      beataB (ihastellen...)

      • matteus

        Lainaus: "Monissa jutuissa vierityksen jälkeen alareunaan tuli sinen viiva,
        ja juttu jäin vähäsen kesken.

        Mistähän moinen mahtaa johtua? "

        Olen tehnyt sivut 1280*1024 pikselin näytölle enkä ole testannut, kuinka hyvin se mahtuu pienemmälle 800*600 px (tai mikä se pienempi koko olikaan)ruudulle.

        Sitten kannattaa huomata, että selattavilla sivuilla on aivan oma vierityspalkka, jolla sivun alaosaan pääsee 'käsiksi' (samalla, kun yläosa vierii piiloon). On siis kaksi vierityspalkkia, a) selaimen (Explorerin) oma oikealla, ja b) selattavan osan vierityspalkki sisempänä.
        Huomasitko nämä;-) Monilla sivuilla on tekstiä aika pitkästi.


      • beataBarbara*
        matteus kirjoitti:

        Lainaus: "Monissa jutuissa vierityksen jälkeen alareunaan tuli sinen viiva,
        ja juttu jäin vähäsen kesken.

        Mistähän moinen mahtaa johtua? "

        Olen tehnyt sivut 1280*1024 pikselin näytölle enkä ole testannut, kuinka hyvin se mahtuu pienemmälle 800*600 px (tai mikä se pienempi koko olikaan)ruudulle.

        Sitten kannattaa huomata, että selattavilla sivuilla on aivan oma vierityspalkka, jolla sivun alaosaan pääsee 'käsiksi' (samalla, kun yläosa vierii piiloon). On siis kaksi vierityspalkkia, a) selaimen (Explorerin) oma oikealla, ja b) selattavan osan vierityspalkki sisempänä.
        Huomasitko nämä;-) Monilla sivuilla on tekstiä aika pitkästi.

        Imeisesti pieni näyttö, mutta nyt löysin sen TOISEN vierityspalkin,
        en vaan malttanut mennä tarpeeksi oikealle.

        kiitos

        beataB ( kiire näköjään?..)


      • matteus
        beataBarbara* kirjoitti:

        Imeisesti pieni näyttö, mutta nyt löysin sen TOISEN vierityspalkin,
        en vaan malttanut mennä tarpeeksi oikealle.

        kiitos

        beataB ( kiire näköjään?..)

        ...meillä eläkeläisillähän onkin aina kiire;-)


    • Helena04

      Ja tervetuloa palstalle omasta puolestani.
      Tässähän nyt saimme todellista esimakua itsemme esittelemiseksi, kunpa vain yltäisimmekään tuollaiseen suoritukseen... Onnittelen!

      BeataB, sinisen yläpuolella on uusi nuoli alas, jolloin kerronta jatkuu.

      Hyvää päivänjatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe