...en ole koskaan kirjoittanut Suomi24:n palstoille, vaikka yksi postilootistani vahtii saalista täälläkin.
Ensi vilkaisulla tämän saitin palstat eivät ole kiinnostaneet. Panenpa testiviestin, kun huomasin eri ikäryhmillekin tarkoitettuja alueita.
Katsotaanpa...
5
607
Vastaukset
Olihan mielenkiintoiset kotisivut vanhoine valokuvineen.
Onnittelen!
Monissa jutuissa vierityksen jälkeen alareunaan tuli sinen viiva,
ja juttu jäin vähäsen kesken.
Mistähän moinen mahtaa johtua?
beataB (ihastellen...)- matteus
Lainaus: "Monissa jutuissa vierityksen jälkeen alareunaan tuli sinen viiva,
ja juttu jäin vähäsen kesken.
Mistähän moinen mahtaa johtua? "
Olen tehnyt sivut 1280*1024 pikselin näytölle enkä ole testannut, kuinka hyvin se mahtuu pienemmälle 800*600 px (tai mikä se pienempi koko olikaan)ruudulle.
Sitten kannattaa huomata, että selattavilla sivuilla on aivan oma vierityspalkka, jolla sivun alaosaan pääsee 'käsiksi' (samalla, kun yläosa vierii piiloon). On siis kaksi vierityspalkkia, a) selaimen (Explorerin) oma oikealla, ja b) selattavan osan vierityspalkki sisempänä.
Huomasitko nämä;-) Monilla sivuilla on tekstiä aika pitkästi. - beataBarbara*
matteus kirjoitti:
Lainaus: "Monissa jutuissa vierityksen jälkeen alareunaan tuli sinen viiva,
ja juttu jäin vähäsen kesken.
Mistähän moinen mahtaa johtua? "
Olen tehnyt sivut 1280*1024 pikselin näytölle enkä ole testannut, kuinka hyvin se mahtuu pienemmälle 800*600 px (tai mikä se pienempi koko olikaan)ruudulle.
Sitten kannattaa huomata, että selattavilla sivuilla on aivan oma vierityspalkka, jolla sivun alaosaan pääsee 'käsiksi' (samalla, kun yläosa vierii piiloon). On siis kaksi vierityspalkkia, a) selaimen (Explorerin) oma oikealla, ja b) selattavan osan vierityspalkki sisempänä.
Huomasitko nämä;-) Monilla sivuilla on tekstiä aika pitkästi.Imeisesti pieni näyttö, mutta nyt löysin sen TOISEN vierityspalkin,
en vaan malttanut mennä tarpeeksi oikealle.
kiitos
beataB ( kiire näköjään?..) - matteus
beataBarbara* kirjoitti:
Imeisesti pieni näyttö, mutta nyt löysin sen TOISEN vierityspalkin,
en vaan malttanut mennä tarpeeksi oikealle.
kiitos
beataB ( kiire näköjään?..)...meillä eläkeläisillähän onkin aina kiire;-)
- Helena04
Ja tervetuloa palstalle omasta puolestani.
Tässähän nyt saimme todellista esimakua itsemme esittelemiseksi, kunpa vain yltäisimmekään tuollaiseen suoritukseen... Onnittelen!
BeataB, sinisen yläpuolella on uusi nuoli alas, jolloin kerronta jatkuu.
Hyvää päivänjatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437