❤️ tulivaan mieleen et saitko pitämmät unet toissa yönä
Nukuitko tuleva kaunis naiseni paremmin viime yösi ?
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nukkunut joka yö sikeästi kun tukki.
- Anonyymi
Nukuin ihan hyvin viime yönä, kiitos kysymästä. :) Toisinaan ollut univaikeuksia, varsinkin silloin kun on stressaantunut. Olen huomannut sen, että kun pitää kiinni toivosta, on vähemmän stressaantunut ja nukkuu myös paremmin.
- Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
Nukuin tarpeeksi. Tuntimääräisesti en yhtä paljon nyt, mutta vähän levollisemmin ja näin ok unia. Rakastan ❤️
Itse asiassa sain nukuttua pitempään toissa yönä, kuin viime yönä. Tosin eipä se pidempi uni vaikuttanut mitenkään virkeyteen, kun samalla tavalla tuli unissaan pyörittyä silloin mitä viime yönä. Pääasia on että saan ylipäätään nukuttua, kun muutoin pää ei kestäisi.
- Anonyymi
Tuleva? Tiedät tämän varmuudella? Kauniista en tiedä. En nukkunut paljoa tunnillisesti mutta pitkästä aikaa yhteen putkeen mikä oli tarpeen.
- Anonyymi
Ei sit varmaan ollut sulle, oli kauniille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän paras!
Sivudta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin hänkään tiedostaa olevansa kaunis. Harvemmin kukaan pitää itseään kauniina. Kauneus on katsojan silmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin hänkään tiedostaa olevansa kaunis. Harvemmin kukaan pitää itseään kauniina. Kauneus on katsojan silmässä.
Ei edelleenkään ollut sulle vaan kauniille. Eiköhän jokainen tiedä ulkonäkönsä, jos peilin omistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneuden voi tuntea, mun mielestä se on tunne. Silloin, kun teen oikein ja valitsen (joku vaikka vaikea moraalinen valinta) hyvän minulle tulee kaunis olo. Tuntuu hyvältä olla kaunis ja siitä saa olla kiitollinen.
Itsessään rumuuden ja kauneuden tunnistava ihminen pystyy molemmat puolet myös toisissa havaitsemaan. Ajattelen, että kauneus realisoituu konkreettisesti kauniissa ihmisissä...ikään kuin tulee todeksi silminnähden. Asioilla on aina monta ulottuvuutta: syvyys, leveys, pituus, korkeus, mentaalinen ja fyysinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mikä hänestä kauniin tekee?
- Anonyymi
Viime yönä, kyllä nukuin hyvin..
- Anonyymi
No hyvä , kuinka paljon 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä , kuinka paljon 😊
Noin 10h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin 10h.
Kiva juttu 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu 😊
On se...
- Anonyymi
Nukuin huonosti. Varmaan johtuu siitä, että viime yönä en nukkunut nakuna. Pitää tänä yönä olla taas ilman alushousuja.
- Anonyymi
Nukuin tollase t 12,5h
- Anonyymi
Nukun melko huonosti yleensä.
- Anonyymi
Mutta ei ollut minulle ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ollut minulle ;)
Ja olen hyvin, hyvinkin kaunis :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen hyvin, hyvinkin kaunis :)
Kauniiksi itseään kuvaava mies, mielenkiintoista taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniiksi itseään kuvaava mies, mielenkiintoista taas
Sivusta vaan totean, että voitko lopettaa tuon naisten haukkumisen miehiksi? Eikö sinun narsistiaivoihin uppoa se, että muitakin naisia on tällä palstalla kuin sinä? Anna muiden naisten kirjoittaa, pakkoko sinun on tulla tuota sukupuolta julistamaan joka hemmetin viestiin. Minunkin aloituksiin olet monesti tullut pelleilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vaan totean, että voitko lopettaa tuon naisten haukkumisen miehiksi? Eikö sinun narsistiaivoihin uppoa se, että muitakin naisia on tällä palstalla kuin sinä? Anna muiden naisten kirjoittaa, pakkoko sinun on tulla tuota sukupuolta julistamaan joka hemmetin viestiin. Minunkin aloituksiin olet monesti tullut pelleilemään.
No mitäpä sanoisit niille naisille sitten, jotka provosoituu tuon trollin ns itsensäkehumisesta ja kuvittelee jonkun köykäisen legendan perusteella tuntevansa ko henkilön? Rähjäätkö heille tasapuolisesti? Itsensä kanssa sinut oleminen on kaunista, mutta et kai nyt oikeasti usko, että kukaan kehuu itseään oikeasti noin, vaikka kuinka pitäisi omasta ulkonäöstään. Kenelläpä meistä sitä ei piisaisi, mutta ei se saa olla syy lyödä toista ihmisenä lyttyyn.
- Anonyymi
Äsken kävin kaupassa ja päässä soi yksi biisi se menee näin: TÄSSÄ TULEE MUUMI MUUMI MUUMI MAMMA MUUMIPAPPA MUUMI MUUMI🎶
- Anonyymi
Heh..no nukuitko yösi hyvin kun oli noin rattoisaa?
..kyselee yksi kaunis.
Minä nukun silloin hyvin kun olen onnellinen hänestä joka on kertonut kaipaavansa minua.
- Anonyymi
Huonosti olen nukkunut mutta kyllä se tästä paremmaksi muuttuu.
- Anonyymi
Kyllä kun saa itsensä kuntoon😚
- Anonyymi
Kiitos, viime yönä nukuin hyvin.
Ollut aika pitkiä ja intensiivisiä päiviä. Monessa mielessä.- Anonyymi
Hänellä työpäivä kotona sen tiedän varmuudelle ja olen huomannut käydessään ton intessiivisen. Oon huomannut myös kuinka tykkään hänestä 😊
- Anonyymi
Hyvä kun sait piti vielä sanoo ❤️
- Anonyymi
Meinaakko että nyt ruma, mutta jotenki ihmeen kaupalla kaunistuu? On kyllä jo aika pitkälle menevää optimismia.
- Anonyymi
No jos palstamanipulaatiota tarkoitat, niin ne ei kyllä yöunia hetkauta suuntaan jos toiseenkaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä, hyvin nukuttaa öisin ja tyyny on hyvin.
- Anonyymi
Kohtuullisesti oon nukkunut. Paremmin nukkuisin rakkaan unituhinaa kuunnellen ja kehonsa lämmön aistien.
- Anonyymi
Kuka on sun "rakas"
- Anonyymi
Jos nukkuisi olisi hyvä
- Anonyymi
Hyvää yötä S ❤️
J... - Anonyymi
En tiiä oikeesti ootko tuleva naiseni mut miten sä oot omana itsenäsi kauniin sydämmen muotoinen ja tuntuinen Si ❤️ Jo
- Anonyymi
Kuulitko
- Anonyymi
Kuulitko
- Anonyymi
Kuulitko
- Anonyymi
Tällä palstalla ei ole tulevia eikä meneviä. Kaikki menetettyjä.
- Anonyymi
Kuulitko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350