Mun mielestä sinne Hietaniemen hautuusmaan särkyneen rattaan juureen sais laittaa lemmikkiä kasvamaan. Kaunista pientä sinikukallista. Ei mitalleita tarvita. Mummo ja Pappa oli omia ihtejään. Mutta olivat myös sotilas ja lotta. Se ei hautakivessä näy. Arvostan sitä suuresti. Mulle ne oli mummo ja pappa
Sotien veteraanit
Anonyymi
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tämä oli pappan mustekynästä, se ei enään kirjoittanut kun muste oli loppunut jo kun mummo sen mulle antoi. On kyllä vanhanmallinen mustekynä.
- Anonyymi
Paras väen laulu on; Mun henkeäni salpaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352527
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297