Miten hoitaa viiltelyjälkiä?

Anonyymi

En tiiä onko tää sopiva paikka tämmöselle, mutta kysynpähän silti. Eli mun nilkat on täynnä jälkiä jotka alkaa vuotamaan tosi helposti ja käveleminen sattuu, mitä niihin vois laittaa? Oon sideharsoa pöllinyt meidän kaapista, mutta en osaa käyttää mitään tommosia. Laastarit ei käy ku on liian pieniä

7

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko kannattanut miettiä kahdesti ennen kuin alkaa viiltelee ja vielä kohtia jotka on rasituksen alaisena.Olisit viilellyt käsivarsia niin ei olis rasitusta iholle.Joka kerta kun sä rasitat nilkkoja niin se iho ei pääse koskaan paranee.Nyt kärsit seurauksista. Jos esim nilkka murtuu niin se tarttee lepoa parantuakseen.Joka ikinen kerta kun sä kävelet niin sä rasitat nilkan ihoa ja se paranemisprosessi ei pääse alkamaan.Jos iho pääsee lepää niin ihon pienet vauriot paranee viikossa.Mutta jokainen rasitrus kerta siirtää ihon paranemista.

• Anonyymi

Luuletko että herkässä mielentilassa mietin sitä sen enempää minne viiltelen? Se on voi voi, enää ei voi sitä murehtia mikä on jo tehty, mutta se mitä voin nyt tehdä on se että hoidan niitä jälkiä ja koitan parantua.
        Otsikossa yksinkertainen kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että herkässä mielentilassa mietin sitä sen enempää minne viiltelen? Se on voi voi, enää ei voi sitä murehtia mikä on jo tehty, mutta se mitä voin nyt tehdä on se että hoidan niitä jälkiä ja koitan parantua.
        Otsikossa yksinkertainen kysymys.

Kuten kerroin niin sun pitää antaa sen nilkan levätä,koska ei ne haavat parane jos se nilkka liikkuu ja iho ei saa levätä.Kävelyssä se nilkan iho on rasituksessa.Ethän sä murtuneella jalallakaan kävele noin vaan. Sen nilkan pitää olla levossa jotta se iho voi parantua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten kerroin niin sun pitää antaa sen nilkan levätä,koska ei ne haavat parane jos se nilkka liikkuu ja iho ei saa levätä.Kävelyssä se nilkan iho on rasituksessa.Ethän sä murtuneella jalallakaan kävele noin vaan. Sen nilkan pitää olla levossa jotta se iho voi parantua.

Viestis oli enemmänki kitisemistä ja syyttelemistä. Jos sulla ei oo sen enempää järkeä ku lähet syyttämään jo valmiiksi maassa olevaa, niin painu vittuun.

• Anonyymi

Ehdotan korkeavartisia nilkkasukkia. Ne suojaavat arat nilkat siististi.

• Anonyymi

käy lääkärin luona, kysy vanhemmilta,
      naapurilta ym.että auttaisi ja veisi sinut
      päivystykseen.

• Anonyymi

Kirvelematon desinfiointi (geeli mieluummin) on valttamaton, ja sen paalle sideharso, siten etta se estaa tuulen lennattmat koiran kakka tomut lentamasta haavoihin, umahallissa et saa kayda avoimien haavojen kanssa, etka jarvi vedessa, jossa voi olla coli tai muita haavoihin menevia bakteereita. Vain hana tai kaivovden kanssa avoin haava saa olla kosketuksessa.

Itsensa tuhoaamis voiman antaa vihta housu ja siihen on vasta laake jeesuksen veri, rukoile etta jesus saa puhdistaa haavasi sydamestasi syntisi, ja sen etta olet ollut tietamaton, koska ihmisella ei ole lupa vahingoittaa itssea eika muita.
      Satanismi, okkultismi kuten noitien , salaseutojen, astrologia, on oikean jumalan korvike, ja jokainen em. Henkivalta on vihollisen, jos olet osallitunut niihin, sitoudu kiireesti jeesuksen veressa irti niista, silla se mika on vihollishengengesta, siihen tehoaa vain vastavoima , ja se on nasaretilaisen veri, siis ano J E S U S ta nayttamaan, kaikki se tuhon henkivalta jonka kanssa olet uteliaisuutta, tietamattomyytta ollut tekimisissa tai itse harrastanuf kuten spiritismia, silla kaikki ne pesee pois nasatetilainen,
      Kaytan epasuoraa kielta, ettei kirjoitustani pyyhita pois, niiden taholta jotka ei tieda etta kaikki mika maailmassa tai yjsilossa tapahtuu, tapahtuu ensin henkivalloista ja pimeyden eli itsetuhon henkivaltaan toimii vain ja ainostaan jeesuksen veri.
      Henkivaltojen sitominen voidaan ainoastaan tehda yjsilon omalla suostumuksella, koska muuten ne henkivalaltat palaa minuuteissa takaisin, koska yjsilo on valmis pitamaan ne.henkivallat. siksi esnin tiesotetaan gospel ja sr mita raamttu sanoo ja kertoo niiden sitomisen ja.mina nyt rukoilen etta jeesus parantaa sinun haavasi ja.antaa inhon viiltelya vastaan sinulle, mutta en voi sitoa henkivaltoja ilman yksilon suostumusta,.mutta voin neuvoa,
      1.ole varma etta rukoilet.krisfusta.
      Ja sano: herra jesus halua irti viiltelyn ja itse tuhon henkivallasta.
      Herra anna.minulle inho Kaikkea itsea ja toisia tuhoaviin ajatuksiin, noituuteen, taikuuteen ja muuhun pelleilyyn vihollis henkivaltojen kanssa.

Herra sido minusta pois viiltely ja itsetuhon henkivalta,
      Herra anna minulle inho viiltelya, taikuutta, noitutta, toisten tai itseni kiroamista, tai muuta sellaista toimitaa kohtaan, joka on sinun sanaasi vastaan.
      Silla herra pelastaa sinut myos kaikesta joka on tilanteeseesi johtanut jos murrut hanen veri haavojensa alle ja silla han on jo kuollut puolestasi ja voitfaanut vihollis vallat, joten sinun ei tarvitse tuhota itseasi kaunista ihoasi, herra poisfakoon sen henkivallan ja nyt.mina rukoilen etta herra antaa.sinulle inhon viiltelya ja itse tuhoa vastaan ja etta voit elaa taytelaisen elman ja kristiksen kunniassa kuolla kerran .
      Silla me.olemme kiakki haavoitettuja,.eksyneita monella tapaa,.mutta herra sinua siunatkoon ja varjelkoon ja lopetfakoon viiltelysi ja sinun on huolehdittva, etta peitat hyvin villtelyt siteilla ja Saukilla, ettei no ran janlintujen kuivuneet uloste tomut lenna haavoihisi, niista voi tulla pahoja krooniasia tauteja. Ja jopa matoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe