Saara Rautio -kokemuksia haluaisin kuulla - miten toteutunut asiat

Anonyymi

Minä olen soittanut Saara Rautiolla 2 kertaa viimeisen vuoden sisällä.
Hän on nähnyt molemmilla kerroilla samalla tavalla ihmissuhteeseen liittyen.

Näkee ja kuvaa hyvin ihmiset, ulkonäköä myöten ja myös nykyisen tilanteen - ilman kyselyjä, joten en yhtään epäile etteikö näe.

Mutta totetuuko ja heittääkö ajat paljon jos näkemiset toteutuu?

Kuulisin mielelläni kokemuksianne Saarasta.

24

4229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellekin "näki" hyvin mitä oli tapahtunut aiemmin ja mitä halusin, mutta mikään, mitä kertoi ei toteutunut.

    • Anonyymi

      Kiitos Saaralle kivasti mainostaa... kukas sen kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse..

      • Anonyymi

        Ei ole mainosta, aivan aidosti kysyin. Jos olisin mainostanut, olisin varmaan laittanut että myös toteutui näkemiset.
        Paljon minullakin kokemusta, että näyt ei toteudu, vaikka soittaessa tuntuu että näkijä näkee hyvin. Ei se riitä, vaan tulevan pitää myös mennä sanotulla tavalla.


    • Anonyymi

      Minulle Saara on nähnyt työhön liittyvän asian oikein. Aikaa meni kauemmin, mutta toteutui.

    • Anonyymi

      Minulle on nähnyt hyvin ihmissuhteissa..Asiat toteutui vaikken uskonut mitä näki tulevan,ehkä en halunnut uskoa,koska toivoin asioiden menevän erinlailla?!

    • Anonyymi

      Olen soittanut maaliskuussa. Loppuvuodesta pitäisi miehen tulla. Saapa nähä! Palauttelen kyllä.

      • Anonyymi

        Minulla ei vielä pienintäkään viitettä että tapahtuisi näin..
        :,(


      • Anonyymi

        Ei vieläkään mitään merkkiä että ketään olisi tulossa...:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieläkään mitään merkkiä että ketään olisi tulossa...:(

        Älä vielä lannistu, sillä ajat eivä pidä paikkaansa juuri kenenkään näkijän kohdalla.
        Minulle Saara on nähnyt hyvin, ensimmäinen soitto hänelle vuoden 2020 alussa. Nyt ovat asiat menossa suuntaan, jonka silloin kertoi, mutta lopputulos on vielä auki - mutta näyttäisi menevän kuten kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä lannistu, sillä ajat eivä pidä paikkaansa juuri kenenkään näkijän kohdalla.
        Minulle Saara on nähnyt hyvin, ensimmäinen soitto hänelle vuoden 2020 alussa. Nyt ovat asiat menossa suuntaan, jonka silloin kertoi, mutta lopputulos on vielä auki - mutta näyttäisi menevän kuten kertoi.

        Olen luovuttanut jo. En usko että minulle tapahtuu mitään hyvää:(


      • Anonyymi

        Ei oo vieläkään ketään tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vieläkään ketään tullut

        Eikä vieläkään...


    • Anonyymi

      Minulle on nähnyt ainakin tämän hetken tilanteen hyvin ja siihen liittyvän ihmisen. Nähtäväksi jää toteutuuko tuleva kuten hän sanoi. Pieniä juttuja on mennyt hänen sanomaansa suuntaan. Soittelin vuoden alussa.

    • Anonyymi

      Onko esimerkkejä siitä miten Saaran ihmissuhde-ennustukset ovat toteutuneet.
      Onko mennyt henkilöt sekaisin.
      Miten on aikataulut pitäneet paikkansa?

    • Anonyymi

      Pääosin nähnyt miten menee

      • Anonyymi

        Pääosin täyttä pupunpuppua. Etten sanoisi 99 prosenttia ja se 1 on puhdasta sattumaa.


    • Anonyymi

      Omalla kohdalla ei ole mikään osunut kohdilleen. Ei ensimmäinen ennustus eikä ensimmäisen muututtua toinenkaan eli täysin huteja molemmat. Ajallisesti soitot ovat jo kuuden vuoden takaisia, joten luulen että aikakin on tehnyt jo tehtävänsä asiassa, varsinkin kun kyse oli ihmissuhteesta. Mutta mitään ennustuksiin viittaavaa ei ole myöskään tullut edes vastaan tässä ajassa.

    • Anonyymi

      Minulle on nähnyt erittäin hyvin ja tarkasti olemassa olevan ihastukseni.
      Se miten on kertonut asian etenevän ei ole vielä toteutunut, mutta voi hyvinkin vielä tapahtua, pieniä viitteitä siihen suuntaan on. Saara sanonutkin, että ei tapahdu heti. Eli kyllä mielestäni ainakin olemassa olevan näkee tarkasti.

    • Anonyymi

      Soitin Saaralle syksyllä ja kyselin eräästä minulle tärkeästä hieman haastavasta suhteesta . Kuvaili asiat erittäin hyvin. En silloin uskonut mutta näyttää että asiat ovat menossa siihen suuntaan kuin hän kertoi .

    • Anonyymi

      Minulle nähnyt samalla tavalla asiat kaksi kertaa. Soitoista jo 3-4 vuotta. Ei ole tapahtunut ainakaan vielä asiat.

    • Anonyymi

      Minulle hän on nähnyt hyvin. Olen soittanut vuosia noin 3-4 kertaa vuodessa. Hänelle en soittelisi jos ei asiat olisi toteutuneet!

    • Anonyymi

      Siinä on alottaja pariinkin otteeseen ittellensä soitellu. Saa siinä ainakin mielesiänsä vastauksia.

    • Anonyymi

      Saara kertoi kesällä että tapaan uudelleen ihastukseni syksyn lehtien aikaan .Näin juuri tapahtui ! Jää nähtäväksi , miten tästä eteenpäin

    • Anonyymi

      Melkoista mainostamista on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe