Ihmettelen miksi kyseistä leipomoa niin kehutaan. Ne tuotteet joita sieltä sattuu saamaan ovat ihan hyviä joskaan eivät mitenkään erikoisen hyviä.
Mutta ärsytystä nostaa se, että useat tuotteet ovat jo lopussa jo aamukahdeksalta. Mitähän myymälässä touhutaan puolen päivän jälkeen? Silloin ei huvita mennä katsomaan tyhjiä hyllyjä. Jos haluaa leikkiä leipomon myymälää pitäisi olla jotain tavaraakin.
Tämä ainakin Uus-Lavolan myymälässä.
Rikkilän Leipä
11
1736
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki tuotteet ei oo vielä leivottu tuohon aikaa, päivällä hyllyt täynnä.
- Anonyymi
Pullin leipomon rieska on paras!
- Anonyymi
Käyn usein tullitien kahvilassa ja tavaraa kyllä on ja tulee lisää pitkin päivää.
- Anonyymi
Kaikki paikalliset leivät on täällä hyviä!!
- Anonyymi
Olen huomannut vähän samaa kuin aloittaja. Joskus hyllyt on aika tyhjiä jo aamupäivällä. Iltapäivällä vielä enemmän.
Mutta minulle se ei ole ongelma. Ostan jos jotain löytyy mutta nykyisin menen usein suoraan toisaalle missä tiedän tavaraa löytyvän.
Ymmärrän toki että yrityksen kannattaa mieluummin jättää osa asiakkaista ilman kuin tehdä tuotteita jatkuvasti liikaa. - Anonyymi
Jokaisella on oma makuaisti toiset tykkää toiset ei eikä siinä ole mitään ihmeelistä.
- Anonyymi
Kyllä leipä on hyvää.
- Anonyymi
Rikkilässä kallista ollakseen leipomomyymälä. Ihan kaupan hinnat.
- Anonyymi
Rupee ite leipoo ja jaa leivät ilmaiseksi jos kerran ihmetyttää hinnat
- Anonyymi
Hyvät tuotteet ja aamukahvit maistuvat suussa sulavilta..Kiitos Simolle
- Anonyymi
Tuon voisi jo käsittää väärin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.881296Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111125Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120- 77949
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942