Kumminki haukkuisit

Anonyymi

mut pystyyn en uskalla lähestyä sua ja syy se ikäero! Miksi rupesit vilkuilemaan mua eikös sulla pitäs olla nuorempaa mies seuraa? Mikä mussa on sellaista miksi haluisit muka olla mun kaa? Vaikka varmaan nuorempiakin olisi... En edes tiedä toimisiko se... Pitäiskö sun miettiä vielä?

12

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä tulee niin pitkä lista, että menee ikuisuus kirjoittaa se jos haluat tietää kaikki syyt miksi haluisin olla sun kaa. :)

On niitä syitäkin miksei se olisi järkevää, mutta yksikään niistä ei liity suhun suoranaisesti.

Ehkä mun pitäisi yrittää kirjoitella joskus se lista sulle.

• Anonyymi

Jos kirjoittaisit suoraan voisin ymmärtää mutta sitä sinä et tee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaisit suoraan voisin ymmärtää mutta sitä sinä et tee...

Enkö oo kiduttanut sua tarpeeksi jo joskus avautumisillani? 😂

• Anonyymi

Minun sydämeen pääse vain harva ja sinä onnistuit. Ikä on ikä muut asiat ratkaisee.

• Anonyymi

Jos tunnettaisiin/tutustuttaisiin paremmin niin ymmärtäisit etten ole niin keskenkasvuinen ja lapsellinen että haukkuisin toisia ihmisiä saatikka noin mitättömistä asioista.

Ikä on vain ikä, persoona ratkaisee. Ikinä ei pitäisi olettaa yhtään mitään, sillä lyö vain turhia kapuloita rattaisiin. Toiset näkee jotain nuoremmissa kun toiset sitten vanhemmissa.

Koskaan ei voi sanoa mikä toimii ja mikä ei jos ei yritä. Sellaista se elämä on, arvaamatonta, eri asia uskaltaako heittäytyä. Minä uskallan koska silloin tunnen eläväni. En pelkää sydänsuruja, aina niistä on yli päästy jos niitä on tullakseen. Pääasia että kaksi puhaltaa yhteen hiileen, on avoimmuutta ja toimiva keskusteluyhteys.

• Anonyymi

Tästä tulee mieleen ettet itse halua? Eihän sitä koskaan voi tietää etukäteen toimiiko. Se on normaalia.

• Anonyymi

lässyn lässyn hae ikästäs seuraa papparainen.

• Anonyymi

🤣🤔😂 hyvää vappua sinnekin!

• Anonyymi

Nyt tuli puskista nuo ennakkoluulot, tosiaan, enpä ole tullut ajatelleeksi....

• Anonyymi

Meillä on n. kahdeksan vuotta ikäeroa, se ei ole paljon. Mutta tuskin mulle tämä. Mieti Jenniä ja Saulia aloittaja. Ovat todella onnellisen oloisia yhdessä.

• Eipä ole miesseuraa, pidän itseäni vanhemmista miehistä.

Ne, erään silmät <3 jäi katse mieleen, vaikkakaan siinä ei mitään olisi ollut. ... sen ihmeemmin

• Anonyymi

Itse haukkuisin pystyyn kaikki ihmiset ketkä eivät pidä kiinni yksiavioisuudesta vastakkaisen sukupuolen ja oman ikäluokan kanssa. Mutta ihan sama jos joku valitsee toisin. Ihmisen teot ovat aina hänen omaksi häpeäkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe