Kumminki haukkuisit

Anonyymi

mut pystyyn en uskalla lähestyä sua ja syy se ikäero! Miksi rupesit vilkuilemaan mua eikös sulla pitäs olla nuorempaa mies seuraa? Mikä mussa on sellaista miksi haluisit muka olla mun kaa? Vaikka varmaan nuorempiakin olisi... En edes tiedä toimisiko se... Pitäiskö sun miettiä vielä?

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä tulee niin pitkä lista, että menee ikuisuus kirjoittaa se jos haluat tietää kaikki syyt miksi haluisin olla sun kaa. :)

      On niitä syitäkin miksei se olisi järkevää, mutta yksikään niistä ei liity suhun suoranaisesti.

      Ehkä mun pitäisi yrittää kirjoitella joskus se lista sulle.

      • Anonyymi

        Jos kirjoittaisit suoraan voisin ymmärtää mutta sitä sinä et tee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoittaisit suoraan voisin ymmärtää mutta sitä sinä et tee...

        Enkö oo kiduttanut sua tarpeeksi jo joskus avautumisillani? 😂


    • Anonyymi

      Minun sydämeen pääse vain harva ja sinä onnistuit. Ikä on ikä muut asiat ratkaisee.

    • Anonyymi

      Jos tunnettaisiin/tutustuttaisiin paremmin niin ymmärtäisit etten ole niin keskenkasvuinen ja lapsellinen että haukkuisin toisia ihmisiä saatikka noin mitättömistä asioista.

      Ikä on vain ikä, persoona ratkaisee. Ikinä ei pitäisi olettaa yhtään mitään, sillä lyö vain turhia kapuloita rattaisiin. Toiset näkee jotain nuoremmissa kun toiset sitten vanhemmissa.

      Koskaan ei voi sanoa mikä toimii ja mikä ei jos ei yritä. Sellaista se elämä on, arvaamatonta, eri asia uskaltaako heittäytyä. Minä uskallan koska silloin tunnen eläväni. En pelkää sydänsuruja, aina niistä on yli päästy jos niitä on tullakseen. Pääasia että kaksi puhaltaa yhteen hiileen, on avoimmuutta ja toimiva keskusteluyhteys.

    • Anonyymi

      Tästä tulee mieleen ettet itse halua? Eihän sitä koskaan voi tietää etukäteen toimiiko. Se on normaalia.

    • Anonyymi

      lässyn lässyn hae ikästäs seuraa papparainen.

      • Anonyymi

        🤣🤔😂 hyvää vappua sinnekin!


    • Anonyymi

      Nyt tuli puskista nuo ennakkoluulot, tosiaan, enpä ole tullut ajatelleeksi....

    • Anonyymi

      Meillä on n. kahdeksan vuotta ikäeroa, se ei ole paljon. Mutta tuskin mulle tämä. Mieti Jenniä ja Saulia aloittaja. Ovat todella onnellisen oloisia yhdessä.

    • Eipä ole miesseuraa, pidän itseäni vanhemmista miehistä.

      Ne, erään silmät <3 jäi katse mieleen, vaikkakaan siinä ei mitään olisi ollut. ... sen ihmeemmin

    • Anonyymi

      Itse haukkuisin pystyyn kaikki ihmiset ketkä eivät pidä kiinni yksiavioisuudesta vastakkaisen sukupuolen ja oman ikäluokan kanssa. Mutta ihan sama jos joku valitsee toisin. Ihmisen teot ovat aina hänen omaksi häpeäkseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe