Kumminki haukkuisit

Anonyymi

mut pystyyn en uskalla lähestyä sua ja syy se ikäero! Miksi rupesit vilkuilemaan mua eikös sulla pitäs olla nuorempaa mies seuraa? Mikä mussa on sellaista miksi haluisit muka olla mun kaa? Vaikka varmaan nuorempiakin olisi... En edes tiedä toimisiko se... Pitäiskö sun miettiä vielä?

12

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä tulee niin pitkä lista, että menee ikuisuus kirjoittaa se jos haluat tietää kaikki syyt miksi haluisin olla sun kaa. :)

On niitä syitäkin miksei se olisi järkevää, mutta yksikään niistä ei liity suhun suoranaisesti.

Ehkä mun pitäisi yrittää kirjoitella joskus se lista sulle.

• Anonyymi

Jos kirjoittaisit suoraan voisin ymmärtää mutta sitä sinä et tee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaisit suoraan voisin ymmärtää mutta sitä sinä et tee...

Enkö oo kiduttanut sua tarpeeksi jo joskus avautumisillani? 😂

• Anonyymi

Minun sydämeen pääse vain harva ja sinä onnistuit. Ikä on ikä muut asiat ratkaisee.

• Anonyymi

Jos tunnettaisiin/tutustuttaisiin paremmin niin ymmärtäisit etten ole niin keskenkasvuinen ja lapsellinen että haukkuisin toisia ihmisiä saatikka noin mitättömistä asioista.

Ikä on vain ikä, persoona ratkaisee. Ikinä ei pitäisi olettaa yhtään mitään, sillä lyö vain turhia kapuloita rattaisiin. Toiset näkee jotain nuoremmissa kun toiset sitten vanhemmissa.

Koskaan ei voi sanoa mikä toimii ja mikä ei jos ei yritä. Sellaista se elämä on, arvaamatonta, eri asia uskaltaako heittäytyä. Minä uskallan koska silloin tunnen eläväni. En pelkää sydänsuruja, aina niistä on yli päästy jos niitä on tullakseen. Pääasia että kaksi puhaltaa yhteen hiileen, on avoimmuutta ja toimiva keskusteluyhteys.

• Anonyymi

Tästä tulee mieleen ettet itse halua? Eihän sitä koskaan voi tietää etukäteen toimiiko. Se on normaalia.

• Anonyymi

lässyn lässyn hae ikästäs seuraa papparainen.

• Anonyymi

🤣🤔😂 hyvää vappua sinnekin!

• Anonyymi

Nyt tuli puskista nuo ennakkoluulot, tosiaan, enpä ole tullut ajatelleeksi....

• Anonyymi

Meillä on n. kahdeksan vuotta ikäeroa, se ei ole paljon. Mutta tuskin mulle tämä. Mieti Jenniä ja Saulia aloittaja. Ovat todella onnellisen oloisia yhdessä.

• Eipä ole miesseuraa, pidän itseäni vanhemmista miehistä.

Ne, erään silmät <3 jäi katse mieleen, vaikkakaan siinä ei mitään olisi ollut. ... sen ihmeemmin

• Anonyymi

Itse haukkuisin pystyyn kaikki ihmiset ketkä eivät pidä kiinni yksiavioisuudesta vastakkaisen sukupuolen ja oman ikäluokan kanssa. Mutta ihan sama jos joku valitsee toisin. Ihmisen teot ovat aina hänen omaksi häpeäkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      95
      3580
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2536
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      17
      2464
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      71
      2321
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      18
      2199
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1262
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      575
      1127
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1025
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      989
    Aihe