IS 1.-2.5.21 Vappu

Sanariksen HS-säikeiden tyylistä keskustelua vappuviikonvaihteen ristikoita.

11

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovisristikko on Arto Kuivaselta (2 1/2). Ensivaikutelma ristikosta ei ole minun silmiini hyvä. Ristikko on repalaisen oloinen.

En ole laatijalta aiemmin nähnyt yhtä repaleisen oloista ristikkoa. Joskus olen nähnyt harvinaisen siistististi rakennetun ristikon. Ensivaikutelma oli siis pettymys.

PuPe 2/2021 ristikko Kuivaselta oli mainio samoin eräs Suomen Kuvalehden ristikko. Laadinnallisesti on siis odotettavissa varsin kiva ristikko. Laatija saisi kuitenkin aina kiinniittää huomiota ristikon visuaaliseen ilmeeseen.

Mukana on myös vapun jättiristikko Kimmo Sillankorvalta. Se on oletettavasti keskitasoa eikä läpikirjoitettava pehmis. Kannattaa ilman muuta siihen tarttua myös.

• Anonyymi

Väittävät, että lehti on ilmestynyt 30.4. ja jättiristikko on Juha Leinoselta. Mutta mitäpä pienistä. Edellisen viikonlopun piilis oli Parkkuselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väittävät, että lehti on ilmestynyt 30.4. ja jättiristikko on Juha Leinoselta. Mutta mitäpä pienistä. Edellisen viikonlopun piilis oli Parkkuselta.

Ehkä nimimerkki Tapio-Huuhaa elää rinnakkaisessa todellisuudessa. Tämä on henkinyt hänen somekäyttäytymisessään jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nimimerkki Tapio-Huuhaa elää rinnakkaisessa todellisuudessa. Tämä on henkinyt hänen somekäyttäytymisessään jo vuosia.

Tuo selittäisi asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo selittäisi asian.

Jättiristikon on tosiaan laatinut Juha Leinonen ja Mantan valinnan viikonvaihteeksi Patrik Mattsson.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli sellainen otsikko Sanariksen foorumissa. Mutta on näemmä vaihdettu
        IS Viikonloppu 30.4.-2.5.2021.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli sellainen otsikko Sanariksen foorumissa. Mutta on näemmä vaihdettu
        IS Viikonloppu 30.4.-2.5.2021.

Sieltäkö sinä kaiken kopsaat? Nyt kun - Anonyymina - sanot, niin taidatkin kopsata, paitsi tieto Sillankorvasta ei tietenkään ollut sieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sieltäkö sinä kaiken kopsaat? Nyt kun - Anonyymina - sanot, niin taidatkin kopsata, paitsi tieto Sillankorvasta ei tietenkään ollut sieltä.

En minä muussa jäljittele kuin otsikoissa - ja tuli nyt mokattua.

• Anonyymi

Vuokilalta on äärimmäisen harvinainen moka piiliksessä - suora vihje on kokonaan unohtunut
      Birgitta tai Ture isoina nisäkkäinä - tuo on piilovihje, mutta ratkaisusanan ns. suoraa vihjettä ei ole ollenkaan.
      Olen kerran aiemmin kohdannut vastaavan puutteen.

• Anonyymi

Saitko unen päästä kiinni vai tuliko liskojen yö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe