Naapurit heräsivät varmaan vappukrapuloihinsa, kun töräytin valtavan lastin pönttöön kunnon karjaisujen kera. Nyt onkin mukavan keveä olo ottaa aamujuomia ja katsella hömppäohjelmia telkkarista. Ehkä vaivun vielä uneenkin.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Vatsan toiminnasta kannattaa huolehtia. Kylmis muistaakseni avautui joskus, että saa hädin tuskin kerran päivässä kuonat ulos. Ei ole hyvä juttu.
- Anonyymi
Kuulemma jossain olivat paskoneet housuihinsa koko perhe hädissään kun luulivat sodan alkaneen ja taloon jysähtäneen ohjuksen. Oli sellainen pamaus ja karjuntaa kuulunut jostain päin taloa... WC vetäisy oli paljastanutkin pelon aiheettomaksi. Siinä oli perhe helpottuneena nauraneet miten äkkiä paska alkoi haisemaan kämpässä ja pistäneet pyykki koneen ja saunan päälle. 😀
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Joka ikinen kerta kun käyn paskalla, karhuryhmäläiset saapuvat panssareiden kanssa rappukäytävääni.
t. Kohtalotoveri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961194
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95966Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52807- 60806
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35801Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.124757- 2714
- 59591
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant39506Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33496