Naapurit heräsivät varmaan vappukrapuloihinsa, kun töräytin valtavan lastin pönttöön kunnon karjaisujen kera. Nyt onkin mukavan keveä olo ottaa aamujuomia ja katsella hömppäohjelmia telkkarista. Ehkä vaivun vielä uneenkin.
Vappupamaus
3
275
Vastaukset
- Anonyymi
Vatsan toiminnasta kannattaa huolehtia. Kylmis muistaakseni avautui joskus, että saa hädin tuskin kerran päivässä kuonat ulos. Ei ole hyvä juttu.
- Anonyymi
Kuulemma jossain olivat paskoneet housuihinsa koko perhe hädissään kun luulivat sodan alkaneen ja taloon jysähtäneen ohjuksen. Oli sellainen pamaus ja karjuntaa kuulunut jostain päin taloa... WC vetäisy oli paljastanutkin pelon aiheettomaksi. Siinä oli perhe helpottuneena nauraneet miten äkkiä paska alkoi haisemaan kämpässä ja pistäneet pyykki koneen ja saunan päälle. 😀
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Joka ikinen kerta kun käyn paskalla, karhuryhmäläiset saapuvat panssareiden kanssa rappukäytävääni.
t. Kohtalotoveri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525