Naapurit heräsivät varmaan vappukrapuloihinsa, kun töräytin valtavan lastin pönttöön kunnon karjaisujen kera. Nyt onkin mukavan keveä olo ottaa aamujuomia ja katsella hömppäohjelmia telkkarista. Ehkä vaivun vielä uneenkin.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Vatsan toiminnasta kannattaa huolehtia. Kylmis muistaakseni avautui joskus, että saa hädin tuskin kerran päivässä kuonat ulos. Ei ole hyvä juttu.
- Anonyymi
Kuulemma jossain olivat paskoneet housuihinsa koko perhe hädissään kun luulivat sodan alkaneen ja taloon jysähtäneen ohjuksen. Oli sellainen pamaus ja karjuntaa kuulunut jostain päin taloa... WC vetäisy oli paljastanutkin pelon aiheettomaksi. Siinä oli perhe helpottuneena nauraneet miten äkkiä paska alkoi haisemaan kämpässä ja pistäneet pyykki koneen ja saunan päälle. 😀
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Joka ikinen kerta kun käyn paskalla, karhuryhmäläiset saapuvat panssareiden kanssa rappukäytävääni.
t. Kohtalotoveri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460