Olen pääasiassa lukenut, että kissa menettäisi kiimassa ruokahalunsa, mutta meidän aikaisemmin nirsolla ja pienikokoisella tyttökissalla (1,8 kg) ruokahalu on selkeästi kasvanut, jopa yli tuplaantunut, nyt ekan kiiman myötä. Kuppi on koko ajan tyhjänä ja haluaa monta kertaa päivässä aktivointileluja, koska saa niistä raksuja. Saa kyllä lisää aina halutessaan eli nälässä ei pidetä. Parempi olisi, että saisi painoa, niin pääsee leikattavaksi.
Syö nyt myös nautapussit, vaikka aikaisemmin näivistellyt, minkä vuoksi näitä on säännöstelty ja monenlaista ruokaa kokeiltu niin nyt maistuu nekin ruuat, jotka eivät ole olleet suuressa suosiossa. Onko tämä miten yleistä?
Kissan kiima ja runsas ruokahalu
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Keväisin on näitä tyttökissatarjokkaita kulkenut leikatun komean poikakissani perässä jopa sisälle saakka.
Ruokakupit tyhjennettyään alkaa intensiivinen perässäkulkeminen ja välillä mennään "kontilleen" häntää sivulle vääntäen.
On oikeastaan säälittänyt kollini joka ei näistä vinkeistä ole ymmärtänyt mitään.
Kuvasin yhden tyttökissan ja kollini touhut autoni katolla ja laitoin kuvatekstiksi siihen kyykistelevän tyttökissan vieressä maisemia katselevan kollini sanomana että "Etkö sinä ymmärrä että minut on leikattu" - Anonyymi
On ihan tavallista, että kiimaisen kissan ruokahalu on tavallista parempi. Jos kissa tulee tiineeksi, hyvä ruokahalu säilyy.
Sinun kissasi on pieni, liian pieni emoksi. Anna sen syödä mielin määrin, mutta älä anna sen tulla tiineeksi. Toisin sanoen älä päästä sitä ulos! Vie se steriloitavaksi heti, kun kiima on ohi! Varaa aika heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810