Roskapönttö

Anonyymi

Onko Kiuruveden suuntaan Shellin risteyksestä katsottuna vasemmalla oleva roskapönttö kiinteistölle tarkoitettu roskis. Terveyskeskuksen hoitsukun sinne toi jossain vaiheessa jätteitä, eikö tämä roskis ole tarkoitettu aivan muuhun kuin Selänteen käyttöön...

16

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eija Vilppaam sanoin, ai kamala se on roskapönttö, osaako se puhua

    • Anonyymi

      Se on vanha perinne viedä oma talousjäte yleisiin roskapönttöihin,varsinkin mökkiläisten joukossa yleistä.

      • Anonyymi

        Parempi olisi heittää roskat siis metsään


    • Anonyymi

      Kenelle nämä roskikset on oikeastaan tarkoitettu ? Välillä tuntuu ettei kukaan edes tiedä

    • Anonyymi

      Eli aloittaja tunnisti hoitsun, mutta kysyy asiaa Suomi24:lta! Nerokasta!

      • Anonyymi

        Joka toista haukkuu sen napa pyörii ja paukkuu


      • Anonyymi

        Ootpa nero, kenties Namon kirjoilla... 9 e pvä, siellä se viisaus on nimeltä Namo Oy, joko ootte jakaneet voitot, hakatkaahan poijjaat halkoja ja opetelkaa se ettei hamara halkaise puuta kirvestä kun käyttää.


      • Anonyymi

        Hoitajat, kieroin ammattikunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa nero, kenties Namon kirjoilla... 9 e pvä, siellä se viisaus on nimeltä Namo Oy, joko ootte jakaneet voitot, hakatkaahan poijjaat halkoja ja opetelkaa se ettei hamara halkaise puuta kirvestä kun käyttää.

        SELVÄ ! Niinku Kummelissa todetaan.


    • Anonyymi

      Hyvä että on pönttö mihin viedä.

    • Anonyymi

      No sitten vien öljyt ja ydinjätteet samaan pönttöön

    • Anonyymi

      Roskat roskiin! Siksihän niitä löytyy monelta nurkalta!

    • Anonyymi

      Eikö näillä kyttääjillä ole omaa elämää,jopa yölläkin ajellaan kamera tuulilasissa ja parempi puolisko selostamassa vieressä. Vaikka täällä on poliisi kaukana ei täällä tarvitse yksityisen kansalaisen ottaa poliisin tehtäviä itselle. Joten eiköhän jokainen saa kulkea rauhassa ilman että kyylätään ja nettiin kirjoitellaan.Annetaan vartiointi poikien hoitaa hommat ja nukutaan yöllä.

    • Anonyymi

      E.b

    • Anonyymi

      Hoitajat, kieroin ammattikunta.

    • Anonyymi

      Aina joku näkee kun viet roskat toisten astiaan. 😲

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe