Onko Kiuruveden suuntaan Shellin risteyksestä katsottuna vasemmalla oleva roskapönttö kiinteistölle tarkoitettu roskis. Terveyskeskuksen hoitsukun sinne toi jossain vaiheessa jätteitä, eikö tämä roskis ole tarkoitettu aivan muuhun kuin Selänteen käyttöön...
Roskapönttö
16
153
Vastaukset
- Anonyymi
Eija Vilppaam sanoin, ai kamala se on roskapönttö, osaako se puhua
- Anonyymi
Se on vanha perinne viedä oma talousjäte yleisiin roskapönttöihin,varsinkin mökkiläisten joukossa yleistä.
- Anonyymi
Parempi olisi heittää roskat siis metsään
- Anonyymi
Kenelle nämä roskikset on oikeastaan tarkoitettu ? Välillä tuntuu ettei kukaan edes tiedä
- Anonyymi
Eli aloittaja tunnisti hoitsun, mutta kysyy asiaa Suomi24:lta! Nerokasta!
- Anonyymi
Joka toista haukkuu sen napa pyörii ja paukkuu
- Anonyymi
Ootpa nero, kenties Namon kirjoilla... 9 e pvä, siellä se viisaus on nimeltä Namo Oy, joko ootte jakaneet voitot, hakatkaahan poijjaat halkoja ja opetelkaa se ettei hamara halkaise puuta kirvestä kun käyttää.
- Anonyymi
Hoitajat, kieroin ammattikunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa nero, kenties Namon kirjoilla... 9 e pvä, siellä se viisaus on nimeltä Namo Oy, joko ootte jakaneet voitot, hakatkaahan poijjaat halkoja ja opetelkaa se ettei hamara halkaise puuta kirvestä kun käyttää.
SELVÄ ! Niinku Kummelissa todetaan.
- Anonyymi
Hyvä että on pönttö mihin viedä.
- Anonyymi
No sitten vien öljyt ja ydinjätteet samaan pönttöön
- Anonyymi
Roskat roskiin! Siksihän niitä löytyy monelta nurkalta!
- Anonyymi
Eikö näillä kyttääjillä ole omaa elämää,jopa yölläkin ajellaan kamera tuulilasissa ja parempi puolisko selostamassa vieressä. Vaikka täällä on poliisi kaukana ei täällä tarvitse yksityisen kansalaisen ottaa poliisin tehtäviä itselle. Joten eiköhän jokainen saa kulkea rauhassa ilman että kyylätään ja nettiin kirjoitellaan.Annetaan vartiointi poikien hoitaa hommat ja nukutaan yöllä.
- Anonyymi
E.b
- Anonyymi
Hoitajat, kieroin ammattikunta.
- Anonyymi
Aina joku näkee kun viet roskat toisten astiaan. 😲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635