Jos olisin rohkea, niin olisin..

Anonyymi

Niin paljon olen kaivannut ja ikävöinyt.
Nyt , kun olit siinä
hengähdyksen päässä
tahdoin syleillä.
Tulla yhdeksi ja nauttia.

Siksi kiirehdin pois.

Ei ole rohkeutta kertoa totuutta,
Eikä vahvuutta jäädä ,
koskematta.

Näet miten yritän,
Silti
Sinuun uudelleen ja uudelleen
Kaunetesi on
kiroukseni.

37

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämässä on tilanteita joissa on valittava rohkeuden ja ikuisen katumuksen välillä.

      • Kuulostaa turhan lopulliselta, mahtaako olla ihan noin :D


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Kuulostaa turhan lopulliselta, mahtaako olla ihan noin :D

        Kyllä se vaan noin on !


      • Anonyymi

        Tai molemmat.. itse olen rohkeasti lähestynyt "tyhmänä" heteroita ja näitä lähestymisiäni kadun... Koska olin niin silmittömästi ihastunut enkä mukamas nähnyt että heillä ei ollut tunteita minua kohtaan.
        Yhden kanssa loppui yhteydenpito muut olivat niin kaukaisia että ei tarvinnut nähdä heitä muuten. Mutta positiivista että kukaan ei loukkaantunut mutta itselle se oli todella vaikeata.
        No nyt olen kasvanut ja vanhemmiten oppinut olemaan oikeasti tutustumaan ja oleman vähemmän aloitteellinen.
        Vieläkin kyllä sanon kohteliaisuuksia ja kerron kyllä jos joku on mielestäni kiva jne.mutta en enää lähesty treffimielessä. Sen saa joku toinen tehdä ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai molemmat.. itse olen rohkeasti lähestynyt "tyhmänä" heteroita ja näitä lähestymisiäni kadun... Koska olin niin silmittömästi ihastunut enkä mukamas nähnyt että heillä ei ollut tunteita minua kohtaan.
        Yhden kanssa loppui yhteydenpito muut olivat niin kaukaisia että ei tarvinnut nähdä heitä muuten. Mutta positiivista että kukaan ei loukkaantunut mutta itselle se oli todella vaikeata.
        No nyt olen kasvanut ja vanhemmiten oppinut olemaan oikeasti tutustumaan ja oleman vähemmän aloitteellinen.
        Vieläkin kyllä sanon kohteliaisuuksia ja kerron kyllä jos joku on mielestäni kiva jne.mutta en enää lähesty treffimielessä. Sen saa joku toinen tehdä ; )

        Mikähän siinä onkin, että ihastuu heteroihin ja ei heteroihin ei törmää millään?

        Kirous? :D


    • Anonyymi

      Ole rohkea. Ehkä yllätyt positiivisesti

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin ole Röyhkeä ja arrogantti ;D
        Onhan sentään Vappu!


    • Anonyymi

      Kun huomaan sun lähestyvän mun sydän lähtee laukalle, melkein mahdotonta pitää jalat paikoillaan siinä vaiheessa. Kadun jälkeenpäin kun en uskalla lähestyä. Olet varmaan huomannut mun kiinnostuksen, mutten osaa yhtään tulkita mitä mieltä siitä olet.

    • Anonyymi

      Puit ajatukseni kauniisti sanoiksi. Näin minullekin käy. Joskus mietin, käykö sinullekin näin. Välillä olet niin läsnä, sitten etäinen. Nyt ei olla aikoihin nähty ja hetkittäin uskon jo unohtaneeni sinut, mutta viesti sinulta tai kohtaaminen sattumalta, sydämeni heittää volttia.

    • Anonyymi

      Onko palsta hiljentynyt viime aikoina vai kuvittelenko?

      • Anonyymi

        Pinta on tyyni, alla kuhisee (enemmän, kuin koskaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinta on tyyni, alla kuhisee (enemmän, kuin koskaan).

        Höpö höpö, viime viikkoina on perustettu useita keskusteluryhmiä ja luultavasti ainakin sinkuista monet on menneet niihin. Kevätkin vaikuttaa, ollaan ulkosalla enemmän eikä roikuta palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, viime viikkoina on perustettu useita keskusteluryhmiä ja luultavasti ainakin sinkuista monet on menneet niihin. Kevätkin vaikuttaa, ollaan ulkosalla enemmän eikä roikuta palstoilla.

        Olen pahasti samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, viime viikkoina on perustettu useita keskusteluryhmiä ja luultavasti ainakin sinkuista monet on menneet niihin. Kevätkin vaikuttaa, ollaan ulkosalla enemmän eikä roikuta palstoilla.

        Etin yhtä naista, missä fb:n ryhmässä voisi olla kun ei löydy ees Sateenkaari-Suomesta? Eikö kaikki ole siellä? Tai sit kuulin sen nimen väärin.. tai sit onkin hetero..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etin yhtä naista, missä fb:n ryhmässä voisi olla kun ei löydy ees Sateenkaari-Suomesta? Eikö kaikki ole siellä? Tai sit kuulin sen nimen väärin.. tai sit onkin hetero..

        Ja hei suositelkaa jotain fb:n naisten ryhmiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etin yhtä naista, missä fb:n ryhmässä voisi olla kun ei löydy ees Sateenkaari-Suomesta? Eikö kaikki ole siellä? Tai sit kuulin sen nimen väärin.. tai sit onkin hetero..

        Kaikki eivät ole Sateenkaari-Suomessa, esim. itse liityin vasta vähän aikaa sitten erään asian vuoksi. Moni kuuluu käsittääkseni vain naisten ryhmiin. Sitten on kaikenlaisia vanhoja ryhmiä, jotka ei välttämättä ole enää kovin aktiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole Sateenkaari-Suomessa, esim. itse liityin vasta vähän aikaa sitten erään asian vuoksi. Moni kuuluu käsittääkseni vain naisten ryhmiin. Sitten on kaikenlaisia vanhoja ryhmiä, jotka ei välttämättä ole enää kovin aktiivisia.

        No voisiko joku kertoa jonkin ryhmän.. mielellään naisten ryhmän, joka olisi aktiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etin yhtä naista, missä fb:n ryhmässä voisi olla kun ei löydy ees Sateenkaari-Suomesta? Eikö kaikki ole siellä? Tai sit kuulin sen nimen väärin.. tai sit onkin hetero..

        Ehkä hän ajatteli, että ei halua mennä ”ihmistenilmoille” mihinkään sateenkaari ryhmään, jos on vain se yksi mielessä, jonkin aikoo löytää jollain ihmeellä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän ajatteli, että ei halua mennä ”ihmistenilmoille” mihinkään sateenkaari ryhmään, jos on vain se yksi mielessä, jonkin aikoo löytää jollain ihmeellä muuten.

        *jonka aikoo löytää jollain ihmeellä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahasti samaa mieltä.

        No kiva, että ryhmiä on sellaisille, joilla aikaa enemmän sosialisoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisiko joku kertoa jonkin ryhmän.. mielellään naisten ryhmän, joka olisi aktiivinen

        Ei täällä voi niitä kertoa. Liittykää vaikka tuohon Sateenkaari-Suomeen, niin löydätte aktiivisia ryhmiä sitä kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, viime viikkoina on perustettu useita keskusteluryhmiä ja luultavasti ainakin sinkuista monet on menneet niihin. Kevätkin vaikuttaa, ollaan ulkosalla enemmän eikä roikuta palstoilla.

        Näin juuri, ei täällä kannata vanhentua. En tiedä muista, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vietin joulun yksin. Heti kun koronarokotuksesta menee muutama viikko, on oltava treffit sovittu ja sitä rataa. En ole nainen enkä mikään, ellei ole sormus vasemmassa nimettömässä ennen seuraavaa joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, ei täällä kannata vanhentua. En tiedä muista, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vietin joulun yksin. Heti kun koronarokotuksesta menee muutama viikko, on oltava treffit sovittu ja sitä rataa. En ole nainen enkä mikään, ellei ole sormus vasemmassa nimettömässä ennen seuraavaa joulua.

        😅☀️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, ei täällä kannata vanhentua. En tiedä muista, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vietin joulun yksin. Heti kun koronarokotuksesta menee muutama viikko, on oltava treffit sovittu ja sitä rataa. En ole nainen enkä mikään, ellei ole sormus vasemmassa nimettömässä ennen seuraavaa joulua.

        Täällä samansuuntaiset suunnitelmat ja odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa. Johan tässä meni vuosi turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä samansuuntaiset suunnitelmat ja odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa. Johan tässä meni vuosi turhaan.

        Ja täällä myös! Eikun menoksi heti kun pääsee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän ajatteli, että ei halua mennä ”ihmistenilmoille” mihinkään sateenkaari ryhmään, jos on vain se yksi mielessä, jonkin aikoo löytää jollain ihmeellä muuten.

        Juu en mä ainakaan halua mennä mihinkään tinderiin tms.
        Vain yks mielessä.
        Hänellä varmaan joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en mä ainakaan halua mennä mihinkään tinderiin tms.
        Vain yks mielessä.
        Hänellä varmaan joku toinen.

        Ryhmät on ihan eri juttu kuin joku tinder.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä samansuuntaiset suunnitelmat ja odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa. Johan tässä meni vuosi turhaan.

        Kuluneen ajan voi ottaa monin kerroin takaisin, siinä mielessä ei ole menetettyä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täällä myös! Eikun menoksi heti kun pääsee!

        Vaikutat siltä, että sulla putoaa kimpsut ja kampsut, jos lähdet tuollaisella tohinalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en mä ainakaan halua mennä mihinkään tinderiin tms.
        Vain yks mielessä.
        Hänellä varmaan joku toinen.

        Sama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhmät on ihan eri juttu kuin joku tinder.

        Niin varmasti, mä nyt satun olemaan sellainen, että mun ei kannata mennä edes ryhmiin (kävi kerran yksi juttu, jota en nyt tähän paljasta 😅), oma toipuminen kesken ja tunnen itseni. Muuten ryhmät varmasti hyvä tapa tutustua ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täällä myös! Eikun menoksi heti kun pääsee!

        Itse en näe muita kuin yhden.


    • Ihanasti sanottu

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että olet ottanut etäisyyttä. Lähditkö viimeksi tietoisesti pois ennen kuin saavun, kun tiesit että olen tulossa? Vai sattumalta? Näimme matkalla.

      Näin viime yönä sinusta unta. Kaunis ja kaipaava katseesi on jotain uskomatonta. Sävähdän sisuskalujani myöten aina sinut nähdessäni.

      Ole rohkea!

    • Anonyymi

      Naakkatar?

    • Anonyymi

      Jos jostain tullut hyvä mieli. Niin hänel taitaa onneks mennä aika hyvin ❤️

    • Anonyymi

      Alusta asti ymmärsin et hän ei haluais nähdä...
      Silti vaan toivoin ja toivoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe