Ehkä kuvittelen

Anonyymi

Mutta tämä on paras kuvitelma ikinä. Sinä olisit rakastanut minua kaikki nämä vuodet. Olisit kaivannut minua, niin kuin minä olen kaivannut sinua. Jokainen päivä, olet ollut aina ajatuksissa. Kaikkialla, missä olen kulkenut. Epätavallisesti, itsepintaisesti, olen haaveillut sinusta.

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaiken pahan alku

• Anonyymi

Rakkaudesta ei voi tietää kun et ole mahdollistanut tuntemista paremmin.

• Anonyymi

Miten voitkaan kirjoittaa tasan saman mitä tunnen ja olen tuntenut. Ei edes etäisyys lopeta näitä tunteita. On jo käynyt selväksi, että tälläisiä tunteita ei voi saada aikaan kuin se oikea.

Halusin Sinut. Siis Hänet. Hän, jota Rakastan.

• Anonyymi

Onko noin? Haluaisin uskoa myös noin, mutta pelkään että joskus luhistun lopullisesti tämän ikäväni alle. Minulle hän on oikea, mutta en tiedä varmaksi ajatteleeko samoin. Pelkään ettei ymmärrä minua. Olin kokenut jo henkilökohtaisen hermoromahduksen, kun tavattiin. Olen miettinyt paljon, millaisena hän minut näkee. Kun kärsin kuitenkin vaikeasta masennuksesta ja ahdistuksesta. En minä ole mikään edustusrouva tai seurapiiriprinsessa. Sydän minulla on paikallaan kuitenkin. Voiko silloin toisella riittää ymmärrystä ja rakkautta? En ap

• Anonyymi

Kohtalotoveri, kuka tietää, miten asia on.
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko noin? Haluaisin uskoa myös noin, mutta pelkään että joskus luhistun lopullisesti tämän ikäväni alle. Minulle hän on oikea, mutta en tiedä varmaksi ajatteleeko samoin. Pelkään ettei ymmärrä minua. Olin kokenut jo henkilökohtaisen hermoromahduksen, kun tavattiin. Olen miettinyt paljon, millaisena hän minut näkee. Kun kärsin kuitenkin vaikeasta masennuksesta ja ahdistuksesta. En minä ole mikään edustusrouva tai seurapiiriprinsessa. Sydän minulla on paikallaan kuitenkin. Voiko silloin toisella riittää ymmärrystä ja rakkautta? En ap

Sydämen paikallaan olo on kaiken A ja O.

Otat tietenkin sellaisen jolla myös sydän paikallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      4449
    Aihe