Kuukausitilaston julkistus pelottaa.

Anonyymi

Ja Toyotan omapojan spämmit paukkuu. Vanhoja juttuja kymmenittäin ja muuta epätoivon linkkejä ym..
Nyt alan olla hänestä oikeasti huolissaan. Toivottavasti hoitotädit ovat valppaina, vaikka onkin pyhät.
PS. lääkitys kuntoon

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai mun Klongswagen on sentään 20:n sakissa.

• Anonyymi

Mutta mun Octavia on ykkönen.

• Anonyymi

Toivottavasti mun automerkki on kaukana näistä massa-autoista. En välitä ajaa rakkineella, joita löytyy joka kerrostalon parkki pullollaan. Paljolti siksikään omistuksessa ei ole ikinä ollut Toyotaa, eikä tule.

• Anonyymi

Kyllä se sinunkin auto on "massa-auto" vai kuvitteletko että on joku käsityönä tehty yksilö?
        Olettaisin että on vaan joku huonommin kansalle kelpaava ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se sinunkin auto on "massa-auto" vai kuvitteletko että on joku käsityönä tehty yksilö?
        Olettaisin että on vaan joku huonommin kansalle kelpaava ?

On myös eräs autotehdas, tai merkki olemassa, joka ei perusta toimintaansa pelkkien suurten myyntien varaan, vaan haluaa tehdä autoja, jotka ovat sekä luotettavia, turvallisia, sekä nelivetoisia. Ja myös erittäin hyvin arvonsa säilyttäviä.

Lukijalle saada jäädä se pähkäiltäväksi, että mikä automerkki on kyseessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      28
      3652
    2. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      81
      2519
    Aihe