Vanhemmalle miehelle

Anonyymi

Eräs aloitus ja kommentti pisti miettimään. Niinpä kopioin tekstini tähän, tämä on vilpittömin mielin, hyvällä tahdolla ja kaikella rakkaudella kirjoitettu.

Rakastuin vanhempaan mieheen, niin kuin vain rakastua voi. Hän on hurmaava ja vei jalat altani. Tapaamisemme alkoivat aika nopeaa johtaa seksiin. Yleensä joka kerta. Intohimo ja vetovoima oli ihmeellistä

Usein kaipasin vain hänen läheisyyttään ja hellyyttään, sylikkäin oloa. Vaikka seksi oli ihaninta ja suudelmat taivaallisia. Sitten hän lakkasi suutelemasta. Suukotteli vain. Mutta seksi jatkui. Hän sulki minut tunteistaan ulos. Ehkä sydämestäänkin vaikka joskus katse kertoi muuta.

Hän on vanhempi mies ja ymmärsin sen, hän ei toiminut enää kuin nuori mies. Hän joskus vaikutti surevan sitä. Mutta ei me puhuttu siitä. Ei me puhuttu tunteistakaan kuin ihan ohimennen vain. Viesteissä vain muttei kasvotusten. En ikinä aatellut, että hän ajattelisi, että hain vain seksiä, mutta tuo eräs kirjoitus sai minut miettimään sitä, jos hänkin ajatteli niin. Rakastan häntä yhä edelleen.

Ei hän pitänyt minua potenttiaalisena kumppaniehdokkaana, hän ajatteli "meitä" mahdottomuutena, iso ikäero ja erilaiset elämäntilanteet. Enkä tiedä, mitä hän tunsi, kerran hän sanoi olevansa rakastunut... Kerran me katselimme toisiamme pitkään, syvälle toistemme silmiin, se oli sanoin kuvaamatonta, enkä halua verrata sitä "kun muu maailma lakkaa olemasta" -fraasiin, se oli enemmän, kuin taivas tähtien takana. Se oli mulle niitä "kerran elämässä" -kokemuksia kuten se kaikki hänen kanssaan, se tunne, jota rakkaudeksi kutsutaan. Toivoin hänen näkevän sen tunteen minussa!, että se on totta.

Mutta tämä ajatus, jos hänkin luuli minun hakevan vain seksiä. Tekee minut surulliseksi, se voi nimittäin olla totta, vaikka se ei ollut totta.

Ei meillä ole yhteyttä enää, jäin sydämelläni kiinni häneen eikä se tunne ole hävinnyt vuosiin eikä hiljaisuuteen. Ymmärrän häntä ja en. Jäin vaille vastauksia eikä aika ole vielä tuonut helpotusta kaikkeen. Ikävällä on voimaa.

Toivon yhä vielä joskus hänet kohtaavani, että voisin hymyillä hänelle. Mitä sisimmässäni toivoin, se jääköön sisimpääni. Jospa vielä joskus kohdataan.

Tämä on minulta, keneltä muultakaan.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on hieman samanlainen kokemus. Olen itsekin nainen ja mies vanhempi. Minun mielestäni hän ei nyt edes ole niiiiin paljon vanhempi, vaikka omasta mielestään ehkä on. En edes mieti sitä ikäasiaa, paitsi vain että miten hän itse sen kokee. Minun päässäni hän on hän. Kokonaisuus enkä irrota siitä yksittäisiä faktoja, ne on irrallisia eikä niinkään merkitse sinällään mitään. Sillä ei siis ole itselleni mitään väliä. Ja itseasiassa luulen kyllä ymmärtäväni sen asian aika hyvin, että mitä se käytännössä on, kun omilla vanhemmilla on 5 vuotta enemmän ikäeroa kuin hänellä ja minulla on. Ja toisaalta taas yksi parhaista kavereistani on 5 vuotta itseäni nuorempi eikä me ikinä käytännössä sitä ikäeroa olla huomattu, joskus pohdittukin sitä kun nähnyt toisen ajokortin ja siitä vasta muistaa iän. Ikä ei merkitse oikeasti niin paljoa, kun vaan persoonat sopii yhteen.

      Kaikki me vanhennutaan myös. Se on ihan ok. Mua ei sureta tippaakaan se, ettei hän ole enää nuori mies ja toimi kuten nuori mies. Oon ajatellut, että se on meidän kohdalla varmasti vain hyvä asia. Muutenhan ei päästäisi ollenkaan irti toisistamme. Minäkin haluan olla sylikkäin ja helliä. Seksi hänen kanssaan on taivaallista ja halut häntä kohtaan syttyy kyllä herkästi, mutta ei siinä oo mitään minkä vuoksi tarvisi olla nuorempi. Kun pohjimmiltaan kaikissa tunteissa ja haluissa on aika pitkälti kyse tarpeesta olla toisen lähellä. On se sitten henkistä tai fyysistä. Niin se hellyys jo täyttää niitä tarpeita. Haaveilen esimerkiksi siitä, että voisin ihan vaan nukkua lähellään. En osaa edes selittää koko asiaa.

      Joskus se kävi mielessäni, että ehkä hän halusi minusta vain yhden asian, erään asian. Hänen ympärillään oli niin paljon naisia joten en oikein ymmärtänyt mitä muutakaan hän minusta halusi. Tavallaan tunsin että kyse oli jostain muustakin, mutta aloin epäillä sitä tunnetta. En epäile enää häntä, ja oikeastaan vaikka hän haluaisikin vain seksiä, niin arvostaisin hänen mielipidettään, tai jotain 😂 Kai se tarkoittaa, että on jo rakastunut ihmiseen itseensä kun haluaa tietää mitä hän todella haluaa. Vaistoni sanoo, että varmaan seksi on asiassa molemminpuolisesti aika selvä motivaattori, kun tunnutaan päätyvän siihen herkästi. Mutta osaan nähdä sen, että se kuitenkin kumpuaa syvistä tunteista. Sen vuoksi se tuntuu niin mielettömältä.

      Se vaan on ihan täysi kysymysmerkki, että mitäs niillä syvillä tunteilla sitten tehtäisiin. Ehkä kummallakaan ei ole kovin hyvää tai selvää vastausta ja vähän vältellään aihetta. Mutta sitä hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä ei pystytä mitenkään välttelemään niin päädytään siihen lähes aina. Ehkä minun pitäisi yrittää puhua siitä hänen kanssaan, joskus seksin jälkeen lähekkäin.
      Vaikkei vastauksia löytyisikään.

      • Anonyymi

        Älä tuota mieti vaan nauti kunnon seksistä, kun kerran tuntuu hyvältä ja aina kun tapaatte, kumpikin tahtoo sitä. Eipä tarvi kummankaan puutteessa olla, sehän se tärkeintä on. Mitä sitä suotta isommasti tunteita sotkee tuohon tilanteeseen, liika tunteista puhuminen voi vaan karkottaa sen seksipartnerin ja sitähän sä et tahdo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuota mieti vaan nauti kunnon seksistä, kun kerran tuntuu hyvältä ja aina kun tapaatte, kumpikin tahtoo sitä. Eipä tarvi kummankaan puutteessa olla, sehän se tärkeintä on. Mitä sitä suotta isommasti tunteita sotkee tuohon tilanteeseen, liika tunteista puhuminen voi vaan karkottaa sen seksipartnerin ja sitähän sä et tahdo.

        Ja jos hänellä alakerta pelittää kunnolla ja kuntoa riittää ja muutenkin on aina valmis, kun tapaatte, niin mikä hätä sulla on, teillä paneminen luistaa, niin nauti äläkä mieti. Mieshän on onnessaan vaan, kun saa panna nuorempaa naista, ilman mitään sitoutumispakkoa, aina pääsee pukille, tyhjentämään kassinsa ja eikä tarvi koko päivää yhdessä viettää, jos ette yhdessä asusta, sehän on tuolle miehelle taivas, jos et muuta ole vailla ja aina valmiina panemaan, kun häntä panettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos hänellä alakerta pelittää kunnolla ja kuntoa riittää ja muutenkin on aina valmis, kun tapaatte, niin mikä hätä sulla on, teillä paneminen luistaa, niin nauti äläkä mieti. Mieshän on onnessaan vaan, kun saa panna nuorempaa naista, ilman mitään sitoutumispakkoa, aina pääsee pukille, tyhjentämään kassinsa ja eikä tarvi koko päivää yhdessä viettää, jos ette yhdessä asusta, sehän on tuolle miehelle taivas, jos et muuta ole vailla ja aina valmiina panemaan, kun häntä panettaa.

        Täällä on kyllä sympaattista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos hänellä alakerta pelittää kunnolla ja kuntoa riittää ja muutenkin on aina valmis, kun tapaatte, niin mikä hätä sulla on, teillä paneminen luistaa, niin nauti äläkä mieti. Mieshän on onnessaan vaan, kun saa panna nuorempaa naista, ilman mitään sitoutumispakkoa, aina pääsee pukille, tyhjentämään kassinsa ja eikä tarvi koko päivää yhdessä viettää, jos ette yhdessä asusta, sehän on tuolle miehelle taivas, jos et muuta ole vailla ja aina valmiina panemaan, kun häntä panettaa.

        No ehkä hyvä, että joku muistuttaa tuostakin näkökulmasta välillä :D Se on ihan hyvä vinkki, että vähemmän miettimistä. Tunteet nyt on ja pysyy, mutta ehkä pitäisi tosiaan lopettaa liika miettiminen ja kuunnella sitä tilannetta. Jos hän ei halua puhua ja se näyttää hänelle sopivan niinkin, niin sitten se on itsellenikin hyvä niin. Sehän se tärkeää että molemmista tuntuu hyvältä. Tunteet tässä tapauksessa mahdollistaa laajan skaalan vaihtoehtoja mitkä tuntuu hyvältä. Ei oo niiden tasolla mitään ongelmia. Järkitaso se ongelmallinen, muttei siitä aina pidäkään välittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe