Kokemus Unil Iiris - meni tavallaan oikein

Anonyymi

Minä soittelin Iirikselle huhtikuussa 2020. Hän kertoi, näkyy tuuria rahassa, minkä jälkeen pystyn toteuttamaan pitkäaikaisen haaveeni. Hän sanoi, että tämä tapahtuu vappuun mennessä - viimeistään äitienpäivään mennessä.

No vappu ja äitienpäivä meni -eikä odottamaani lottovoittoa näkynyt.

Nyt sitten, tänään vuosi myöhemmin - tuli tämä asia mieleeni, kun tässä pakkailen tavaroita muuttoa varten. Ostin asunnon, kaupat eilen vappuaattona.

Raha asuntoon ei tosin tullut tuurilla vaan aivan pankista lainan kautta.

Tämä asunnon osto, lainan järtyminen ym. oli nopea prosessi, eikä Iiriksen ennustus käväissyt edes mielessä.
Tästä summaan, että Iirikselle laina näkyi tuurilla tulevana rahana.

2

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin OIKEA näkijähän ei koskaan voi sanoa vuotta tai edes kuukautta jolloin joku asia tapahtuu, joten nämä ennustelijat jotka muka voivat ennustella tiettyjen aikojen sisään eivät voi sitä tehdä se on fakta.
      Henkimaailmassa josta OIKEALLE näkijälle kaikki tieto tulee, ei ole samanlaista lineaarista aikaa kuin täällä maanpäällä, joten siellä meidän vuosi voi ollakin "kohta".
      "Lähiaika" on ei lineaarisella ajalla mitattuna epämääräinen käsite. Jos puhutaan vapusta, äitienpäivästä tai keväästä se voikin olla vasta ensi vuonna.
      Tuuri rahan kanssa ei aina tarkoita lottovoittoa tms. vaan se voi olla juuri kuvaamasi helposti järjestyvä laina, perintö, hyvät kaupat yms.

Joskus on tuntunut suorastaan pahelalle kun on kuullut jollekin epätoivoiselle ennustetun pikaista asioiden paranemista, ei tietenkään ole väärin valaa toivoa epätoivoiselle, mutta liian korkealentoisia ei saisi luvata edes kiltteytään.

Itse en koskaan sano kenellekkään mitään aikoja, muistutan juurikin siitä ettei kukaan voi tietää mistä ajasta on puhetta.
      Rehellisyyttä peräisin kovasti kaikille näkijöille, liian paljon ketkuja rahastajia liikenteessä.

• Anonyymi

Ja vielä lisäys joka jäi äsköisestä pois , aloittajellePALJON ONNEA UUTEEN KOTIISI ! Tuokoon se sinulle sen rauhasataman ja onnen tyyssijan jota ole kauan jo kaivannut elämääsi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe