Salaisuus miehelle

Anonyymi

Rakastan sinua, kuin tulivuoren kuuma laava, jännittyneenä ja avoimena, tunteet myrskyävinä aaltoina. Sydämen sykkiessä yhä tiiviimmin ja voimakkaammin, puskien ajatusta aivoihin, tuottaen ikävää ja kipua. Kyyneliä poskille, väristyksiä iholle. Välillä hymyä huulille. Olet aamujeni ilo ja iltojeni kaipaus. Öinen hulluus.
M:ltä H:lle

16

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana! Yllätys!
      Vau! Huh :)))

Hlta

• Anonyymi

Juu, oli naiselta miehelle aloitus. Tiedän 🤓

• Anonyymi

Kyllähän, hän sen tietää...

• Anonyymi

Voi sentään, taasko menit omimaan.
        Lopeta jo leikkisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sentään, taasko menit omimaan.
        Lopeta jo leikkisi.

En ominut. Kommentoin viestin latausta ja oletettua reaktiota 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

🥸😜😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ominut. Kommentoin viestin latausta ja oletettua reaktiota 😇

Niin varmaan juu, näkeehän sen nyt tekstistä mitä tarkoitit. Miksi pitää aina valehdella.

• Anonyymi

H ei vastaisi noin. Vastaisi ehkä, että anna olla ja lopeta, unohda. Järkiinny tai jotain vastaavaa. Tosin, H ei ole täällä. Ei se H, mikä tässä aloittajalla mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan juu, näkeehän sen nyt tekstistä mitä tarkoitit. Miksi pitää aina valehdella.

En ole koskaan halunnut olla mies.

• Anonyymi

Niinpä, luonnonvoiman tavoin rakastuminen käy yli, kuin hyökyaalto ja mannerlaattojen liikahdus. Se sen jälkeinen, on sitten tahdon voimasta kiinni.
      https://youtu.be/uXZistami3c

• Anonyymi

Mitään voimaa ei sitten löytynyt ja kaikki jäi ajatuksen tasolle, ilman toteutusta, pieniä halaamisia lukuunottamatta. Järisyttävää, kuin ukkonen. Ikävää on salaman aiheuttamaa tulipaloa sammuttaa sydämestä. Pienellä tilkalla vettä. Kestää kauan...

• Anonyymi

Runollista. Ei minulta, minä olen liian jörö tuollaiseen.

• Anonyymi

Ei naista voi sanoa "jöröksi". Miestä kylläkin, mutta tämä oli kuitenkin naiselta miehelle, pitkäaikaiselle ikävälle, sydämen särkijälle. Unelmien ja haaveiden tuottajalle. Vaikka elämä välillä ihmeitä tuo, tuskin tätä rakkautta koskaan minulle suo. Ehkä en anna sen tapahtua, ehkä estän sen toiminnallani. Rakastan kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naista voi sanoa "jöröksi". Miestä kylläkin, mutta tämä oli kuitenkin naiselta miehelle, pitkäaikaiselle ikävälle, sydämen särkijälle. Unelmien ja haaveiden tuottajalle. Vaikka elämä välillä ihmeitä tuo, tuskin tätä rakkautta koskaan minulle suo. Ehkä en anna sen tapahtua, ehkä estän sen toiminnallani. Rakastan kuitenkin.

Ajatuksesi ovat stereotyyppisiä. Minä olen jörö nainen, ja ihastunut mieheen, joka kuvittelee naiset joksikin vampeiksi. Mikä dilemma se onkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatuksesi ovat stereotyyppisiä. Minä olen jörö nainen, ja ihastunut mieheen, joka kuvittelee naiset joksikin vampeiksi. Mikä dilemma se onkaan.

Sä et olet nainen.

• Anonyymi

Kuin myös.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Wau! Seksikäs Diili-Sointu poseeraa nahkarotsi auki: "Eka työviikko purkissa ja heti..."

Uhkea Sointu Borg poseeraa ekan työviikon kunniaksi nahkarotsissa ja revityissä farkuissa - toki tyylilleen uskollisena nahkarotsi paljastavasti auki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      11182
    2. Nyt se lipsahti, EU-elvytyspaketista pysyvä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7fd43a15-b005-4c03-a1cc-dc1f8ad1ff2c Nyt onkin huomisella EU-elvytyspakettiäänestyksellä ihan eri arvo. Jos hyv
      Maailman menoa
      709
      8926
    3. BB-suorasuu Aleksi Valavuori napakkana mies-nais -keskustelussa: "Eihän se ole meidän syy..."

Big Brotherissa päästiin kipakkaan keskusteluyhteyteen jo heti aamusta. Aamupalapöydässä tasa-arvoasiat pistivät porukan kommentoimaan tunteella ja to
      Big Brother
      48
      4921
    4. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      57
      4406
    5. Vappubrunssi

Vappubrunssin järjestäjät hävetkää! Tiesitte että näin tulee käymään,vaaransitte ihmisten terveyden muutaman euron takia. Mahtaa omatunto,ei teillä ta
      Kokkola
      248
      3497
    Aihe