Melkein kaikkihan me tiedämme mikä ero on moottoreissa.
Sähkö-Moottoreissa Hiili-Harjat hinkkaavat Käämejä puolelta ja suunnalta toiselle.
Poltto-Moottoreissa Raaka Bensa potkii raastavan murisevasti.
Mäntiä, Pako-Putkista Kiihoittavasti poistuessaan.
-
Siis
Minulla on Bensa-auto.
Miten palstamme naiset siitä ajattelevat? :)
Huom. Minä EN vaihda Sähköön.
H.
Sähkö-Autoilun ihanuus
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en tiedä auton moottoreista mitään ....vaikka 30 vuotta bensa autolla ajelin ...
Mutta kyllä se bensan katku on kuin nostalgiaa ...
Pojalta kysyin viimeksi kun kyydissä olin ...että kumpaako nyt käytät ...sähköä vai dieseliä ....sanoi dieseliä ...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Meillä on autona hybridimalli, automaattivaihteisto, upea väri.
Sähköautojen akku kun simahtaa, uusi akku maksaa paljon. - Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi, sitä autoa (kikkulinjatkoa) ei voi tuoda sänkyyn.
Lerputi, lerputi.- Anonyymi
Ruosteinen ikivanha rellu sopii alottajalle, yhtä heikkotehoisia molemmat.
- Anonyymi
Hjallis jutteli jossain tv-ohjelmassa että akkuauto ajaa pakkasella 100 km ja loput lava-autolla. Kirjoitin tämän johonkin ketjuun ja heti joku vastasi että se on soopaa. Kuulemma hyvin kestää Suomen pakkaset. En hallitse asiaa.
Sanoivat myös että hybridiautossa on akkuja niin paljon, että se tekee auton painavaksi ja näin runsaammin kuluttavaksi kuin vastaava bensa-auto.
Nyt vasta aletaan taloyhtiöön suunnitella sähkölatauspistettä.
Joten viime vuoden puolella ostin vielä uuden bensa-auton. Ajan samalla kauan, joten voipi olla loppu-elämän kuljetin.- Anonyymi
Hybridi kuluttaa vähemmän kuin bensa- tai diesel, siinä on pienempi käyttömaksu, koska päästöt ovat vähäisemmät.
- Anonyymi
Sähköautoissa on painavat akut, ne kulkevat sähköllä ja pitää ladata, hybridi lataa itse ajettaessa.
Pakuni ovat olleet dieseleitä, henkilöautot bensavehkeitä.
Luultavasti ajelen elämäni loppuun asti tuolla bensa-autolla.
Nuorella parilla on hybridi, sähkö-kaasu.
Ennen sitä ymmärsi autojen sisustenkin päälle jotain, nykyautot ovat näitä tietokoneella tutkittavia.
Poika kun oli 8kk, sen ensimmäinen sana oli ´´auto´´ siitä se alkoi, joten muorikin on mukana ollut, jos jonkinmoisessa auton vääntämisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845