Röyhkeyden huipentuma! Nyt mennään tasolle "minulla ei ole isää" arvopohjaisesti.

Anonyymi

Minä annan kanssa pohdittavaksi sen, että minkälainen ihminen menee kansainväliseen lehdistöön kertomaan "minulla ei ole isää"? Isä on vielä elossa, ja lukee sen lehdistä. Missä empatia toista ihmistä kohtaan, ihmistä kohtaan, jota ilman ei olisi kertomassa yhtikäs mitään kenellekkään. Missä ymmärrys inhimmillisyydetä? Missä ymmärrys julkisen ja yksityisen asioiden puimisesta (vai siitä ei niin väliä vaikka potkis isää hautaan, jos sillä vaan itse saa sympatiaa ja sitä kautta hyötyä) Eikä kukaan, jolla on edes perus etiketti hallussa, ala avautumaan tämänkaltaisista asioista, ja jos on ihan pakko, olisiko ollut inhillisempaa vaikka sanoa, "että isäni ei ole ollut läsnä minun elämässäni, mutta asiat ovat henkilökohtaisia, joita en halua käsitellä julkisuudessa jo isäni takia). Mikä on tämänkaltaisen ihmisen motiivi täysin tuntemattomille ihmisille "avautua" tällaisessa henkilökohtaisesta asiasta? Haetaanko huomiota, ja sitä kautta sääliä, ja sitä kautta oikopolkua haluamaan suuntaan?? Onko persoona ihan terve, jos tällaisista asioista "avautuu" täysin julkisesti"? Tietysti, jos on niin erikoinen, että on syntynyt pyhästähengestä, niin silloin tohtii kertoakkin, mutta epäilen.

"Pohdittava kysymys niin työmarkkinaosapuolille kuin poliittisille puolueille on, mikä on yhteiskunnan ja yritysten pitkän aikavälin etu. Onko se työmarkkinoiden vakaus, vai levottomuuksien lisääntyminen, Marin kyseli.
= Marinin toimet ovat juuri sellaisia, jossa se tuhoaa hyvinvointivaltion, koska hyvinvointivaltio ei vain kestä hänen "minä ensin" -politiikkaa, viis suomen edusta, ja tuo YRITYSTEN PITKÄAIKAINEN ETU on jo silkkaa paskan jauhantaa, ajaa yritykset pois Suomesta, ja loput, jotka eivät kykene lähtemään, ajaa hän ihan itse joustamattomilla toimilla kieroillen ja pimittämällä tietoja lmuilta, ja näin ajaa niitä yrityksiä konkurssiin, jotka eivät pysty lähtemään Suomesta. On se röyhkeä, täysin persoonaltaan vinoutunut, mutta koska on niin itsekeskeinen ja röyhkeä, niin puhuu juuri päinvastaista, MITEN TOIMII. Ja nyt, kun mediassa on nostettu esille vähän kriittisemmin asioita, niin johan on keksinyt lauseita vappupuheseen (toisin sanoen varastanut ne asiat joltakin toiselta, jolta niitä on kuullut). Tämä on erittäin tavallista hänelle. Tiedän tämän asian varmaksi. Tiedän paljon asioita, aivan liian paljon.

- Suomessa ei pidä käydä joustavuuden ja kilpailukyvyn terminologian varjolla ideologista taistelua, joka ei itseasiassa edistä niin joustavuutta kuin kilpailukykyäkään, Marin jatkoi."
=Itsehän hän on joustamaton (mukamas joustoja ja teennäisiä ja kieroja ulostuloja ei lasketa joustavuuteen, pelkkää tarkaan harkittua kulissia oman edun tavoittamiseksi), ja käy myös jatkuvasti ideologista sotaa muita vastaan, toimii omassa idologian toimimattomuuden kanssa ja tekee sillä politiikkaa, jossa oma etu on nro. 1. ja Suomen etu ei näy mailla halmeilla.

Olen elämässäni nähnyt, miten näille käy. Jonkin aikaa porskuttavat, ja kun mitta tulee, niin silloin on aika karmea kohtalo. Olen joutunut seuraamaan joitakin ihmisiä, joiden röyhkeys, kieroilu ja valehtelu, salailu ja toisten seläntakan puukottaminen on johtanut loppuun joka on tosi säälittävää, ja eikä tällaiset ole enää millään tavalla tervettä. kun katsoo muiden puoluejohtajien puheita, ne ovat oikeasti aitoja ainakin siinä mielessä, että yrittävät oikeasti ajaa niitä asioita, joista puhuvat. Mutta tämä Marinin ulostulo oli kyllä taas tekijänoikeuden vastaista varastamista. Se kuuluu hänen tavaramerkkiinsä, koska hänellä ei ole eikä hänellä ole kyvykkyyttä sanoa, synnyttää mitään omaa, kaikki copy pastataan. Ja nyt en tarkoita paperista copypastausta, vaan puheista, ja toisten ihmisten ajatuksia ja ideoita varastaa, joita ei edes itse sitten täytä. Ei tietenkään, koska se ei ole aitoa omaa tuotantoa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2 Mooseksen kirja 20:12
      "Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa."

      Tämä tarkoittaa, että vaikka isä taikka äiti olisi kuinka huono roolissaan, heitä tulee kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Kunnioittaa isäänsä, vaikka hän olisi hylännyt lapsensa? Minulta ei ainakaan paljoa kunnioitusta heruisi tuollsiselle.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Ja jos kaikki olisivat kaltaisiasi, maailma tuhoutuisi parissa päivässä.


    • Anonyymi

      Kyllä homouteen voi kuolla.

    • Anonyymi

      Oliks toi aloitus ironiaa?
      Hyvää vappua Muumio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe