Thaimaalainen arvoituspähkinä, lompakko?

Anonyymi

Lompakko?
Se on minun suomikännykkäni josta kuunteleen kylvyssä Spotifysta musaa.
Käytän lomalla toista kännykkää thaisimmillä ja numerolla.
Minulla ei vaan mene paksuun kallooni miten kukaan voi kadehtia noin paljon jotakin hemmetin lompakkoakin?

Minä en luokittele tätä vielä lomaksi vaan välttämättömäksi pahaksi, josta yritän tehdä mahdollisimman mukavaa, siksi kirjoitan tälle palstalle.

Tumputtaminen ei ole huono idea.
Kilautan videopuhelun niin saan siihen seuraakin.
Olen sitä harrastanut viimeiset 1,5 vuotta.

Ottaisin kuvan siten että otan olkkarin pöydältä pois mainokset ja laittaisin lompakkosuomikännykkäni pöydälle, mutta laatukamerani reistailee ja kuvaohjelmassa ongelma laittaa päiväyksiä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiantravel tuossa totesikin jo että vajakkipojalla menee taas viikko miettiessä toisten tekemisiä. Ei taida viikko riittää. Kiireisen perheenisän vappu menee sitten näin pikkutunneille saakkaa kunnes humalan jumala armahtaa pariksi tunniksi unet, sitten pisulle ja alkaa maanmainio lerppasunnuntai. Missäkö? Täällä.

• Anonyymi

Mietin tässä varallisuuksia joita eräs punnitsi ruokalautasensa hinnalla menneellä viikolla kertoen säästäen moottoripyörävakuutusmaksuissa ajaen pärrällä kuukauden ilman valuutuksia, sekä jos matkalla omaisuus nollaantuu, niin isä auttaa, että ei liene amisopen palkkataso olla ainakaan tasolla muuta Pattayan rakkaat.

Mietin myös mikä on ongelma ottaa kuvaa olohuoneen pöydältä, no siksi varmaankin kun otti jo telkkarista kuvan ja karanteenihuoneessa niin paljon muuta kiirettä kuten kirjoitella suomiforkalle muiden tekemisistä.

• Anonyymi

Hauskaa Vapun jälkeistä aikaa palstalaisille.

Toivottaa, Hin Tin Tin, Sii Tin Tin ja Emä Tin Tin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      6796
    Aihe