Missä on Pyhäjärven kaikesta pisin tie
Tieverkosto
9
194
Vastaukset
- Anonyymi
Niin yrittäkääpä laskea tämän pitäjän tiet kuinka monta kilometriä sitä on yhteensä
- Anonyymi
Sustie kiiltää.
- Anonyymi
Entä metsäautotiet
- Anonyymi
Ojiakin on kaiveltu pitkin pusikoita ja rämeikköjä, turhaan suurinosa
- Anonyymi
Äijät näköjän keskustelee, monesko tuoppi tai pullollinen lienee menossa.
Voi tätä älykääpiöiden, pienen planeetan osasta. - Anonyymi
Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
Hälläväliä tyyli jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
Hälläväliä tyyli jatkuu.Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?
Jäljistä päätellen näin on tapahtunut.
- Anonyymi
Ei taho oulukonsultti joutaa kahtomaan teknisen päällikön ja ja avustavan rakennusjohtajan oerrään vaikka kuittaa muutamassa päivässä kuukauspalkan pyhäjärvisessä mittakaavassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479