Tieverkosto

Anonyymi

Missä on Pyhäjärven kaikesta pisin tie

9

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin yrittäkääpä laskea tämän pitäjän tiet kuinka monta kilometriä sitä on yhteensä

      • Anonyymi

        Sustie kiiltää.


    • Anonyymi

      Entä metsäautotiet

    • Anonyymi

      Ojiakin on kaiveltu pitkin pusikoita ja rämeikköjä, turhaan suurinosa

      • Anonyymi

        Äijät näköjän keskustelee, monesko tuoppi tai pullollinen lienee menossa.
        Voi tätä älykääpiöiden, pienen planeetan osasta.


      • Anonyymi

        Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
        Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
        Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
        Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
        Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
        Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
        Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
        Hälläväliä tyyli jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
        Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
        Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
        Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
        Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
        Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
        Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
        Hälläväliä tyyli jatkuu.

        Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?

        Jäljistä päätellen näin on tapahtunut.


    • Anonyymi

      Ei taho oulukonsultti joutaa kahtomaan teknisen päällikön ja ja avustavan rakennusjohtajan oerrään vaikka kuittaa muutamassa päivässä kuukauspalkan pyhäjärvisessä mittakaavassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe