Missä on Pyhäjärven kaikesta pisin tie
Tieverkosto
9
194
Vastaukset
- Anonyymi
Niin yrittäkääpä laskea tämän pitäjän tiet kuinka monta kilometriä sitä on yhteensä
- Anonyymi
Sustie kiiltää.
- Anonyymi
Entä metsäautotiet
- Anonyymi
Ojiakin on kaiveltu pitkin pusikoita ja rämeikköjä, turhaan suurinosa
- Anonyymi
Äijät näköjän keskustelee, monesko tuoppi tai pullollinen lienee menossa.
Voi tätä älykääpiöiden, pienen planeetan osasta. - Anonyymi
Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
Hälläväliä tyyli jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
Hälläväliä tyyli jatkuu.Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?
Jäljistä päätellen näin on tapahtunut.
- Anonyymi
Ei taho oulukonsultti joutaa kahtomaan teknisen päällikön ja ja avustavan rakennusjohtajan oerrään vaikka kuittaa muutamassa päivässä kuukauspalkan pyhäjärvisessä mittakaavassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602