Missä on Pyhäjärven kaikesta pisin tie
Tieverkosto
9
194
Vastaukset
- Anonyymi
Niin yrittäkääpä laskea tämän pitäjän tiet kuinka monta kilometriä sitä on yhteensä
- Anonyymi
Sustie kiiltää.
- Anonyymi
Entä metsäautotiet
- Anonyymi
Ojiakin on kaiveltu pitkin pusikoita ja rämeikköjä, turhaan suurinosa
- Anonyymi
Äijät näköjän keskustelee, monesko tuoppi tai pullollinen lienee menossa.
Voi tätä älykääpiöiden, pienen planeetan osasta. - Anonyymi
Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
Hälläväliä tyyli jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
Hälläväliä tyyli jatkuu.Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?
Jäljistä päätellen näin on tapahtunut.
- Anonyymi
Ei taho oulukonsultti joutaa kahtomaan teknisen päällikön ja ja avustavan rakennusjohtajan oerrään vaikka kuittaa muutamassa päivässä kuukauspalkan pyhäjärvisessä mittakaavassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446