Tieverkosto

Anonyymi

Missä on Pyhäjärven kaikesta pisin tie

9

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin yrittäkääpä laskea tämän pitäjän tiet kuinka monta kilometriä sitä on yhteensä

      • Anonyymi

        Sustie kiiltää.


    • Anonyymi

      Entä metsäautotiet

    • Anonyymi

      Ojiakin on kaiveltu pitkin pusikoita ja rämeikköjä, turhaan suurinosa

      • Anonyymi

        Äijät näköjän keskustelee, monesko tuoppi tai pullollinen lienee menossa.
        Voi tätä älykääpiöiden, pienen planeetan osasta.


      • Anonyymi

        Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
        Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
        Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
        Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
        Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
        Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
        Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
        Hälläväliä tyyli jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
        Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
        Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
        Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
        Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
        Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
        Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
        Hälläväliä tyyli jatkuu.

        Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?

        Jäljistä päätellen näin on tapahtunut.


    • Anonyymi

      Ei taho oulukonsultti joutaa kahtomaan teknisen päällikön ja ja avustavan rakennusjohtajan oerrään vaikka kuittaa muutamassa päivässä kuukauspalkan pyhäjärvisessä mittakaavassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe