Tieverkosto

Anonyymi

Missä on Pyhäjärven kaikesta pisin tie

9

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin yrittäkääpä laskea tämän pitäjän tiet kuinka monta kilometriä sitä on yhteensä

      • Anonyymi

        Sustie kiiltää.


    • Anonyymi

      Entä metsäautotiet

    • Anonyymi

      Ojiakin on kaiveltu pitkin pusikoita ja rämeikköjä, turhaan suurinosa

      • Anonyymi

        Äijät näköjän keskustelee, monesko tuoppi tai pullollinen lienee menossa.
        Voi tätä älykääpiöiden, pienen planeetan osasta.


      • Anonyymi

        Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
        Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
        Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
        Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
        Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
        Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
        Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
        Hälläväliä tyyli jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taajama alueella, valokuitumafia tukki tienristeyksessä rumpun, nyt kuravesi seisoo ojanpätkissä, jotka vuorostaan tukkii ja pehmentää tontin rumpun ja aiheuttaa maan painumaa jossa vesi seisoo.
        Taisi siinä olla osallisina nämä, sähkökaapeleiden vetäjätkin.
        Miksi täällä ei korjata jälkiä asiallisesti?
        Onko niin, että tuosta Susitiestä kirjoitellaan, jota kuulemma korjattu viimeisen päälle.
        Kirkolla tehty isolla rahalla tienpätkä omakotitalolle.
        Tästä ilmoitettu aikanaan, mitään ei tapahtunut. Jotenkin nämä asiat ei korjaannu tavallisille kuntalaisille. Näille suuriäänisille, hoituu kaikki kunnan piikkiin.
        Tutkikaahan hieman kylän keskustan nurkiltakin, missä kunnossa on kävelytiet ja mitä jäi jälkijättönä edellä mainituista.
        Hälläväliä tyyli jatkuu.

        Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tekninen konsultoinut kunnossapitovalvonnan/seurannan jonnekin muualle?

        Jäljistä päätellen näin on tapahtunut.


    • Anonyymi

      Ei taho oulukonsultti joutaa kahtomaan teknisen päällikön ja ja avustavan rakennusjohtajan oerrään vaikka kuittaa muutamassa päivässä kuukauspalkan pyhäjärvisessä mittakaavassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe