Moi eli oon 13v tyttö oon noin 157cm pitkä ja painan 56kg suunnilleen. Haluisin painaa 60kg mut en tiiä miten. Auttakaa
Haluan lihota apua
9
185
Vastaukset
- Anonyymi
Äsken olit 17 v poika.
- Anonyymi
On ap joskus ollut tyttökin 11v. Auttakaa minulla on liian suuri "alapää" se kirjoitti.
Tai...olen 13 vuotias poika; penikseni on 14 senttinen; onko se liian pieni?
Pasuhan on oikeasti 80 vuotta täyttänyt isoisä. Privaatisti sanoo olevansa uskovainen mies. Että sellainen tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ap joskus ollut tyttökin 11v. Auttakaa minulla on liian suuri "alapää" se kirjoitti.
Tai...olen 13 vuotias poika; penikseni on 14 senttinen; onko se liian pieni?
Pasuhan on oikeasti 80 vuotta täyttänyt isoisä. Privaatisti sanoo olevansa uskovainen mies. Että sellainen tapaus.Mielestäni näin korona-aikana on syytä höllentää perinteisiä moraalikäsityksiä, kunhan ei vain syyllistytä rikoksiin.
- Anonyymi
No syömällä enemmän kuin kulutat.Yksinkertaista.Menet nyt vaan sinne ruokakaapille.
- Anonyymi
Joo kuten edellinenkin mainitsi niin syöminen auttaa asiaa. Yksinkertaisesti sanottuna lihot kun syöt enemmän kuin kulutat. Kalorien saannin tulee siis ylittää kalorien tarve.
- Anonyymi
Minkä vuoksi haluat lihoa? Ei siinä mitään väärää ole, mutta se on vain hieman erikoista...
- Anonyymi
Hänellä on fetissi omiin läskeihin.Äskön tuli dokkari naisista jotka lihottaa itseään ja saa siitä kiksejä kun maha hölskyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on fetissi omiin läskeihin.Äskön tuli dokkari naisista jotka lihottaa itseään ja saa siitä kiksejä kun maha hölskyy.
No ei siinä, kukin tykkää mistäkin! Antaa kaikkien kukkien kukkia ja niin edespäin.
- Anonyymi
Annan sinulle hyvän neuvon unohda kilot. Poista kotisi VAAKA ja PEILIT. Elä sun elämääsi selaisena kun olet.Elämäsi menee ohi vaan ja peilin kytämisellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902