Hyvää yötä

Anonyymi

Tärkeimpäni :) lempeitä unia

14

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinmyöskin yhdelle naiselle :)
      yhdeltä mieheltä

    • Anonyymi

      Hyvää yötä Terolle

    • Anonyymi

      Hyvää yötä a miehelle 💋😘 nähtöispä pian, millään en malta odottaa, että pääsen sun lähelle, pitkästä aikaa ja tietäähän sen nyt jo etukäteen, että mihin se kohtaaminen meillä johtaa. Toivottavasti kohdataan usein.

    • Anonyymi

      Loistavalleni samaa.

    • Anonyymi

      Sinulle myös tärkeäni 💛

    • Anonyymi

      Kauheeta!
      Nukuin jotenniin.

      Piteis kai männä j8honniin hoitoon, mutta kyllä mä sinnä oon mänössäkin.

      Toivun kai koko kesän ja vielä vissiin ens talvenkin jotta piäni tassaantuu verestä, kaikesta paskasta ja vitutuks3sta.

      Mutta.

      Muutapa en tpivotkkaan kuin että saisin ellee viälä "terveitäkin" vuosia.

      Ei se ole viärin jos ei sittän oikeinkoon mutta läskit lähtöö.
      ....

      Vissiin.

      Voin nukkua vaikka koko vuodet ...

      Herreen vaan oikeisiin päiviin.

      Oliko vuosi sittän viisi vai kaksi niin silti aina laps.

      Silti Toivon ,että joku työnteis mua vielä pyörätuolissa kymmenen vuoden piästä.

      Nukkuva en voi kun se puoliso puuttuu vierestä.

      Sen täytyy olla itse senteen kävelevä😁

      Kyllä sinuakin kiukuttois jos näkisit väsyneen naisen jonku vanhan käppänän kanssa .

      Se ON surullista kun se sattuu omalle kohdalle.
      ,,,,

      Muttei mua tarvitse hoitoo kokopäiväisesti vaikken ymmärrä ennee mitteen.

      Normi akko kait.

      Puolustuksenä voin sanua että kiusauksia en tarvitse.

      Lepoon vain joka mies ja nukkuva matti.

      Sydän,,,...

      Niin joo, .

      Onhan se mutta vähän turhon sairas.

      Nuori kai vaikka kärsiskin??

      Jos tästä nukun .

      Kipu

      Vaikoota

      Pittee pysyvä sängyssä.

      Tupakko leppuuttoo herm8ja.

      Piilousso kai voi polttoo3kun pojat inhoo miun savuja.

      Vois ies tajuta että se on psykoille välttämätöntä

      Syitä en ruppoo ruotimaan ,kai se turhoo ollissiin.

      Puhun paskoo3suurimmän osin.

      Kaupoissa eivät ymmärrä ketteen.

      Vetävät vuoan rahat kupuunsa .

      Vittujo niin joo kyllä.

      Kai se siitä leveeks leiväks muuttuupi.

      Kuulis3tuokkiin miten söperrän.

      Älä tee kiusoo kun mänettää muutenkin kaiken.

      Itellekkin piteis voida jotain .

      Ei voi ennee.

      Luoja suonut mulle paljon mutta läskiks jos ruppoot niin oot varmasti out joka vuodeilla.

      Armollista.

      Jùupo juu😕😲😯

    • Anonyymi

      Aurinkoista aamua... on vähän pehmoinen peitto itsellä ja pinkin värinen, hassua vähän kun noniin joku osti itselleni, nooh eihän sillä värillä väliä mutta hah.

    • Anonyymi

      En todellakaan toivottele mitään paskalle ihmiselle

      • Anonyymi

        Parempi, että pääsee siitä paskasta eroon syypää kaikkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi, että pääsee siitä paskasta eroon syypää kaikkeen!

        Eihän sinussa itsessäsi mitään vikaa ole.


    • Anonyymi

      Siirappisen sokerista. Plyäh.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihana kommentti ja kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kommentti ja kaikki!

        Lisään levollisia unia, silittäisin sinua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe