Tärkeimpäni :) lempeitä unia
Hyvää yötä
14
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinmyöskin yhdelle naiselle :)
yhdeltä mieheltä - Anonyymi
Hyvää yötä Terolle
- Anonyymi
Hyvää yötä a miehelle 💋😘 nähtöispä pian, millään en malta odottaa, että pääsen sun lähelle, pitkästä aikaa ja tietäähän sen nyt jo etukäteen, että mihin se kohtaaminen meillä johtaa. Toivottavasti kohdataan usein.
- Anonyymi
Loistavalleni samaa.
- Anonyymi
Sinulle myös tärkeäni 💛
- Anonyymi
Kauheeta!
Nukuin jotenniin.
Piteis kai männä j8honniin hoitoon, mutta kyllä mä sinnä oon mänössäkin.
Toivun kai koko kesän ja vielä vissiin ens talvenkin jotta piäni tassaantuu verestä, kaikesta paskasta ja vitutuks3sta.
Mutta.
Muutapa en tpivotkkaan kuin että saisin ellee viälä "terveitäkin" vuosia.
Ei se ole viärin jos ei sittän oikeinkoon mutta läskit lähtöö.
....
Vissiin.
Voin nukkua vaikka koko vuodet ...
Herreen vaan oikeisiin päiviin.
Oliko vuosi sittän viisi vai kaksi niin silti aina laps.
Silti Toivon ,että joku työnteis mua vielä pyörätuolissa kymmenen vuoden piästä.
Nukkuva en voi kun se puoliso puuttuu vierestä.
Sen täytyy olla itse senteen kävelevä😁
Kyllä sinuakin kiukuttois jos näkisit väsyneen naisen jonku vanhan käppänän kanssa .
Se ON surullista kun se sattuu omalle kohdalle.
,,,,
Muttei mua tarvitse hoitoo kokopäiväisesti vaikken ymmärrä ennee mitteen.
Normi akko kait.
Puolustuksenä voin sanua että kiusauksia en tarvitse.
Lepoon vain joka mies ja nukkuva matti.
Sydän,,,...
Niin joo, .
Onhan se mutta vähän turhon sairas.
Nuori kai vaikka kärsiskin??
Jos tästä nukun .
Kipu
Vaikoota
Pittee pysyvä sängyssä.
Tupakko leppuuttoo herm8ja.
Piilousso kai voi polttoo3kun pojat inhoo miun savuja.
Vois ies tajuta että se on psykoille välttämätöntä
Syitä en ruppoo ruotimaan ,kai se turhoo ollissiin.
Puhun paskoo3suurimmän osin.
Kaupoissa eivät ymmärrä ketteen.
Vetävät vuoan rahat kupuunsa .
Vittujo niin joo kyllä.
Kai se siitä leveeks leiväks muuttuupi.
Kuulis3tuokkiin miten söperrän.
Älä tee kiusoo kun mänettää muutenkin kaiken.
Itellekkin piteis voida jotain .
Ei voi ennee.
Luoja suonut mulle paljon mutta läskiks jos ruppoot niin oot varmasti out joka vuodeilla.
Armollista.
Jùupo juu😕😲😯 - Anonyymi
Aurinkoista aamua... on vähän pehmoinen peitto itsellä ja pinkin värinen, hassua vähän kun noniin joku osti itselleni, nooh eihän sillä värillä väliä mutta hah.
- Anonyymi
En todellakaan toivottele mitään paskalle ihmiselle
- Anonyymi
Parempi, että pääsee siitä paskasta eroon syypää kaikkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi, että pääsee siitä paskasta eroon syypää kaikkeen!
Eihän sinussa itsessäsi mitään vikaa ole.
- Anonyymi
Siirappisen sokerista. Plyäh.
- Anonyymi
Hyvää yötä,kauniilla ja levollisilla unilla.
https://youtu.be/DHu3D47HhHA- Anonyymi
Ihana kommentti ja kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kommentti ja kaikki!
Lisään levollisia unia, silittäisin sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381