Puoli-seitsämän ohjelma Heikki Kahila ja Varkaudesta. Ketään ei kiinnosta.
Perjantaina
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tulit tänne kertomaan tämän suuren uutisen. Kannattaisiko nukkua yöt ja tehdä päivät jotain järkevää, pysyisi ajatus selkeämpänä?
- Anonyymi
Pysyy ajatus selkeänä. En kalastele ääniä, enkä suosiota ostamalla ja arpomalla mitään. Heti kun on ilmasta tarjolla,ollaan kopra ojossa huutamassa minä minä. Oma napa ja etu ensin
- Anonyymi
Pidin Kahilaa "vasenkätisenä" kunnes näin hänet kerran Aeroflotin koneessa intiimissä kanssakäymisessä nuoren naisen kanssa.
- Anonyymi
Oliko Pieksämäen poika kekäläinen haastattelemassa?
- Anonyymi
Heikki on loistava persoona, ei yhtään savolaisuutta.
Erikoista, ura lähti käyntiin koska suku oli demari!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449