Puoli-seitsämän ohjelma Heikki Kahila ja Varkaudesta. Ketään ei kiinnosta.
Perjantaina
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tulit tänne kertomaan tämän suuren uutisen. Kannattaisiko nukkua yöt ja tehdä päivät jotain järkevää, pysyisi ajatus selkeämpänä?
- Anonyymi
Pysyy ajatus selkeänä. En kalastele ääniä, enkä suosiota ostamalla ja arpomalla mitään. Heti kun on ilmasta tarjolla,ollaan kopra ojossa huutamassa minä minä. Oma napa ja etu ensin
- Anonyymi
Pidin Kahilaa "vasenkätisenä" kunnes näin hänet kerran Aeroflotin koneessa intiimissä kanssakäymisessä nuoren naisen kanssa.
- Anonyymi
Oliko Pieksämäen poika kekäläinen haastattelemassa?
- Anonyymi
Heikki on loistava persoona, ei yhtään savolaisuutta.
Erikoista, ura lähti käyntiin koska suku oli demari!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 433171
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562897Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342778- 162698
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442210
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451749