sinulle toivoo H- Olet mielessä aina
Hyvää yötä
21
131
Vastaukset
- Anonyymi
Joo.
Huominen on huomenna...
Mutta un8hdan välillä vaikka en sitten kuitenkaan.
But,so what, thst's me. - Anonyymi
Huomenta. Kuinka kauan tämä voi jatkua tällaisena?
- Anonyymi
Ei voi jatkua kun hänen pitää tulla elämääni nyt. Ikävä on.
- Anonyymi
Toivon saavani hänet, rakastan. Vihje.
- Anonyymi
Niin toivon minäkin saavani hänet ja vihjeitä voi laittaa muutkin kuin aloittaja.
- Anonyymi
Jos ymmärsin oikein viesti oli naiselta miehelle.
Ja jos olettamus on oikein niin Kiitän!
Uni ei meinannut tulla silmään millään.
Hyvää huomenta hänelle naiselle :)
T.mies- Anonyymi
Se johtuu aivoistani
Hyvin vaikea pitää järjestytä yllä
Vaikka vaatekaapissa
Valuvika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu aivoistani
Hyvin vaikea pitää järjestytä yllä
Vaikka vaatekaapissa
ValuvikaEiköhän se ole meillä kaikilla ihmisillä se "Valuvika".
Mikä vika sitten se eroaa toisistaan. - Anonyymi
Aloitus oli naiselta K miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu aivoistani
Hyvin vaikea pitää järjestytä yllä
Vaikka vaatekaapissa
ValuvikaTämä sivusta.
- Anonyymi
Huomenta vain, aloitus joltain toiselta hoolta. Tämä tiedoksi. Muista, että aina ❤️ sinua kohtaan mies.
- Anonyymi
Huomenta, yritän kovasti muistella, miltä näytit nainen. H yvältä aina! K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, yritän kovasti muistella, miltä näytit nainen. H yvältä aina! K
Ok, aikaa on kulunut. Ehkä jokin vinkki auttaisi tässä.
- Anonyymi
On toiselta hoolta kyllä ja minäkin rakastan K miestä aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, aikaa on kulunut. Ehkä jokin vinkki auttaisi tässä.
En ole itse kaipaillut K-miestä, mutta nyt kiinnostukseni heräsi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itse kaipaillut K-miestä, mutta nyt kiinnostukseni heräsi :)
Ja tämä ei ole siis aloittajalta vaan sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itse kaipaillut K-miestä, mutta nyt kiinnostukseni heräsi :)
On tiedossa, että palstalla käyvä Heli ei tiedä kuka häntä kaipaa vaikka tietää, että joku kaipaa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tiedossa, että palstalla käyvä Heli ei tiedä kuka häntä kaipaa vaikka tietää, että joku kaipaa häntä.
eh.heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tiedossa, että palstalla käyvä Heli ei tiedä kuka häntä kaipaa vaikka tietää, että joku kaipaa häntä.
Et ole päästäsi terve.
- Anonyymi
Aloitus ei ole Heliltä.
- Anonyymi
Onhan se, kun palstan pöpipää stalkkerit niin sanoo. 🙄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566