Kateelliset Jeesuksestas: "Katsokaa syömäriä ja viinin juomaria, syntisten ja publikanein ystävää."

Anonyymi

Niin Jesus sitten oli kokoontunut viettämään lauantai-iltaa opestuslastensa kanssa. Jesus oli huomannut kuinka osa opetuslapsista käyttäytyi hyvin itsetuhoisella tavalla. Voin kuulostaa moukalta, mutta joudun sen kuitenkin toteamaan: Heillä oli alkoholiongelma.
Kun Jesus julisti väkevästi sanaa siitä, että Rooman valtakunnassa on niin korkea alkoholivero, että se ajaa yrittäjät ahtaalle, Pietari keskeytti saarnan.

Pietari: Rabbuuni, paha olo!

Jesus havaitsi, että liiallinen alkoholinkäyttö oli tehnyt Pietarista turvonneen, etenkin vatsa oli pahasti turvoksissa. Jesus siunasi Pietarin ja Pietari muuttui heti silmissä takaisin terveen näköiseksi sporttiseksi nuoreksi mieheksi. Siunauksen yhteydessä myös Pietarin lihasvoimat kolminkertaistuivat. Se oli eräänlainen bonus. Nyt kun Pietari oli saanut itsensä täydelliseen kuntoon, hän alkoi juoda viiniä, jota Jesus oli valmistanut vedestä. Pietari oli erityisen kiitollinen Jesukselle uudesta maksasta, joka kestää taas jonkin aikaa ennen kuin menee mäsäksi.

Myös monet muut opetuslapset valittelivat pahaa oloa ja Jesus siunasi myös heidät. Paha olo katosi. Rasvamaksa katosi. Ja niin he onnellisina joivat taas viiniä. Jesus ei sallinut yhdenkään opetuslapsen kärsiä kohtuuttomasti viinin sivuvaikutuksista. Jesus oli viinimestari ja Hänen viinillään ei kukaan saa tuhota itseään.

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KAIKENLAISTA !!!!???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7257
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3403
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1826
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      23
      934
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      863
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe