Rakastan sua tänäänkin

Anonyymi

rakastan varmaan loppuelämäni. Kivaa sunnuntaita miehelle jos luet.

8

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toki luen aina sun juttusi, ne on niin kivoja muutaman sanan mölähdyksiä, oi oma S24 bottini 😘

• Anonyymi

Varovasti, älä loukkaa botin tunteita nyt.

• Anonyymi

Pystyn tuottamaan kirjakieltä, puhekieltä, lyhyesti, pitkästi, oikein, väärin. Pystyn tuottamaan sellaista tekstiä kuin itse haluan.
        Aika huvittavaa, että joku palstan pallopäistä tulee mulle sanomaan muutaman sanan mölähdyksistä. Tykkäsit kuitenkin eilisistä pitkistä viesteistäni kovastikin kun jätin kertomatta, että olen nainen :) Olit ensimmäisten joukossa kerjäämässä tunnisteita ja rakkautta minulta.

Jatketaan samaan malliin jälkeen jäänyt ystäväni, sua en rakasta kuitenkaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyn tuottamaan kirjakieltä, puhekieltä, lyhyesti, pitkästi, oikein, väärin. Pystyn tuottamaan sellaista tekstiä kuin itse haluan.
        Aika huvittavaa, että joku palstan pallopäistä tulee mulle sanomaan muutaman sanan mölähdyksistä. Tykkäsit kuitenkin eilisistä pitkistä viesteistäni kovastikin kun jätin kertomatta, että olen nainen :) Olit ensimmäisten joukossa kerjäämässä tunnisteita ja rakkautta minulta.

Hyvä kommentti 👍 . Oikeasti hyvä kommentti tuo 👍 👍. Tykkään fiksuista naisista, jotka pistää tyhmemmille rattaisiin. Ota minut, jos se mies jota kaipaat ei halua. Sunnuntaita!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että sellaiset zykoosit siellä, ota lääkkeesi, sillä vain otettu lääke auttaa 🤣

• Anonyymi

Kiva, lyhyestä virsi kaunis. 🌞😘

• Anonyymi

Mitään merkitystä rakastaako vai ei.

• Anonyymi

Ole iloinen, jos sinua joku rakastaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      523
      10953
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      10004
    Aihe