rakastan varmaan loppuelämäni. Kivaa sunnuntaita miehelle jos luet.
Rakastan sua tänäänkin
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toki luen aina sun juttusi, ne on niin kivoja muutaman sanan mölähdyksiä, oi oma S24 bottini 😘
- Anonyymi
Varovasti, älä loukkaa botin tunteita nyt.
- Anonyymi
Pystyn tuottamaan kirjakieltä, puhekieltä, lyhyesti, pitkästi, oikein, väärin. Pystyn tuottamaan sellaista tekstiä kuin itse haluan.
Aika huvittavaa, että joku palstan pallopäistä tulee mulle sanomaan muutaman sanan mölähdyksistä. Tykkäsit kuitenkin eilisistä pitkistä viesteistäni kovastikin kun jätin kertomatta, että olen nainen :) Olit ensimmäisten joukossa kerjäämässä tunnisteita ja rakkautta minulta.
Jatketaan samaan malliin jälkeen jäänyt ystäväni, sua en rakasta kuitenkaan :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn tuottamaan kirjakieltä, puhekieltä, lyhyesti, pitkästi, oikein, väärin. Pystyn tuottamaan sellaista tekstiä kuin itse haluan.
Aika huvittavaa, että joku palstan pallopäistä tulee mulle sanomaan muutaman sanan mölähdyksistä. Tykkäsit kuitenkin eilisistä pitkistä viesteistäni kovastikin kun jätin kertomatta, että olen nainen :) Olit ensimmäisten joukossa kerjäämässä tunnisteita ja rakkautta minulta.
Jatketaan samaan malliin jälkeen jäänyt ystäväni, sua en rakasta kuitenkaan :)Hyvä kommentti 👍 . Oikeasti hyvä kommentti tuo 👍 👍. Tykkään fiksuista naisista, jotka pistää tyhmemmille rattaisiin. Ota minut, jos se mies jota kaipaat ei halua. Sunnuntaita!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan samaan malliin jälkeen jäänyt ystäväni, sua en rakasta kuitenkaan :)Että sellaiset zykoosit siellä, ota lääkkeesi, sillä vain otettu lääke auttaa 🤣
- Anonyymi
Kiva, lyhyestä virsi kaunis. 🌞😘
- Anonyymi
Mitään merkitystä rakastaako vai ei.
- Anonyymi
Ole iloinen, jos sinua joku rakastaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474581
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on184469Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h643523Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443503En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143357Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai903350Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1672885Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52620- 252489
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta222090