Usein näkyy vanhempia miehiä ulkoiluttamassa "Aasian tuonti ruusujansa" ja valikoimassa 0.50€ nuudeleita. Prismaan eivät varmaan kehtaa mennä vaikka vaimokkeet käyttävät Sosiaalitukia :D Joten sosialistien kaupasta höpisevät
Cittarin asiakkaat..
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noillahan ne K-kauppiaat vaurastuu.
- Anonyymi
Vaan sinä se käyt äitis kanssa leipäjonossa
- Anonyymi
Haha..tuo oli kevään paras vastaus!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha..tuo oli kevään paras vastaus!!!
Jösses sentään
- Anonyymi
Ei niitä kyllä usein näe. Ehkä kolme kertaa vuodessa ovat jotkut käyneet Citymarketissa. Hienoa että herrat ovat löytäneet oikeita naisia kumppanikseen.
- Anonyymi
Se on hyvä että Suomeen ja ennen kaikkea Pieksämäelle saadaan uutta verta, tänne niin pahasti sukurutsattuun käpykylään. Pieksämäkihän on ollut hyvin pahoin sisäsiittoinen menneinä vuosisatoina ja se näkyy edelleen.
- Anonyymi
Kotimaisuusaste on levinnyt maailman tuulissa saaristoihin asti.
https://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/txt/112-01.htm - Anonyymi
Prisma Islamisoituu kuppilan nurkalla vetelehtivän väen myötä . Ei oikein enää viitsi poiketa koko narikaan
- Anonyymi
Minua ei haittaa lainkaan, tervehdin heitä koska haluan näyttää että Pieksämäeltä löytyy ainakin yksi henkilö jotka heidät hyväksyy.
- Anonyymi
Jos katsoo K-kauppiaat tv,sarjaa huomaa,miksi tuotteiden hinnat pilvissä
- Anonyymi
Niillä menee surkeasti siksi kyseinen ohjelma mutta niinhän se menee jotta oman kylän kallis k-kauppa
- Anonyymi
Mitä väliä niillä hinnoilla on? Jos kauppa on lähellä ja tuotteita on saatavilla, niin maksakoon mitä maksaa. Bonuskortit on lekki-ikäisiä varten.
- Anonyymi
Noitten pariskuntien kersoja jo koulut täynnä
- Anonyymi
Kyllä ne ovat pääsääntöisesti kamelipaimenten jälkeläisiä. Pari vuotta koulussa ja sitten johonkin jengiin taistelemaan ja ryöstelemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672