Moikka!olen 14 vuotias tyttö ja Mietin vaan että osaisiko joku auttaa mua tässä asiassa. Siis oon super ujo ja en oo sujut oman ittenki kanssa. Okei siis tästä mun ujoudesta oon niin ujo etten uskalla esim puhua kovaa joten mulle aina valitetaan ku puhun niin hiljaa ja en uskalla kävellä koulun käytävillä tai ees laittaa mun puoli tutuille kavereille viestiä mutta tähän mun kavereillä ei mennyt vielä hermot vaan siihen kun on yks poika josta oon nyt tykänny puol vuotta ja oon vaan uskaltanu puhuu sille vähän snäpissä mutta en muuten. Kaverini ovat kysyneet poikaa että voisimmeko kaikki yhdessä hengata jossain mutta minä en ole suostunut koska minua ahdistaa että poika näkee minun jalat ja naaman vaikka tämä kuulostaakin tyhmältä mutta asia vain hadistaa minua. Ja kaverini eivät ymmärrä etten voi ujoudelleni mitään he ovat vain (no mikset vain puhu) tai (no miks sitte oot ujo)joten miten voin rohkaistua koska ei ole kivaa olla ujo😔
Liian ujo että kavereitakin ärsyttää
Anonyymi
0
854
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279