Joka kuljettaa roskia toisten roskikseen
Kuka tää vanhempi mies
12
155
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ja milloin?
- Anonyymi
Ihme touhua. Heinämaalla asuva korviaan myöten ulosotossa asuva liikennöitsijä tekee kuljetusbisnestä ilman liikennelupaa. vouti ei pääse käsiksi, koska mitään ei ole omissa nimissä. Täällä on varmaan vedessä jotain.
- Anonyymi
Älä ole kateelinen ei se sulta oo pois tai mistä voin tietää
- Anonyymi
Ai se aamuisin mustalla Toyotalla liikenteessä oleva?
- Anonyymi
Taitaa liikkua mercedeksellä ja usein hennassa
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusalan osaaja taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusalan osaaja taitaa olla.
Ja entinen legioonalainenkin kirjoitustesa mukaan. Kova tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja entinen legioonalainenkin kirjoitustesa mukaan. Kova tyyppi
Sama jäbä. Kertoo itse, että hänellä on leviksen farkut, kauluspaita, musta nahkarotsi ja teräväkärkiset bootsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama jäbä. Kertoo itse, että hänellä on leviksen farkut, kauluspaita, musta nahkarotsi ja teräväkärkiset bootsit.
Varmaan aika kunnioitusta herättävä näky Hennan bulevardilla liikkuessaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aika kunnioitusta herättävä näky Hennan bulevardilla liikkuessaan?
Hän on Bulevardin kuningas. Aivan omassa luokassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on Bulevardin kuningas. Aivan omassa luokassaan.
Hän ei ole se kuuluisa Maksa-Mane, vaan joku muu komistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134578Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3523824Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk183010Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792343
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3191782- 981753
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461469Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173