Olen kuullut kuinka tätä Apulantaa arvostetaan.
Mistä syystä? Laulaja Virtanen sönköttävä laulaessaan ja muutenkin epäselvää kuultavaa. Mihin suosionsa sitten perustuu? Kertokaa.
Apulanta vappuna
2
982
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mihin suosionsa sitten perustuu?
vajaata musiikkia vajaamielisille, siihen.
Katsoin osan tuosta vappukonsertista ja kävi sitä katsellessa mielessä että toivottavasti Wirtanen joskus kehittää itselleen toisenkin kaavan biisin tekemiseen, nythän kaikki biisinsä olivat kuin samasta tuubista puristettuja mitä musiikkiin tulee, sanoituksissa sitten ehkä oli jotain vaihtelua biisien välillä.
Parasta mitä Apulannalle voisi tapahtua olisi rekrytoida yhtyeeseen laulutaitoinen päälaulaja, mutta tietenkään sitä ei tapahdu jo siksi koska suomirokin yksi vankimmista ja ikiaikaisimmista nimenomaan bändeihin liittyvistä perinteistä on se että muuten meno on kovaa että ammattitaitoista, siis että on opeteltu soittamaan komeasti ja pystytään soittamaan mitä ja miten hyvänsä, joten soittopuoli on kunnossa sekä tekniseltä että taiteelliselta vaikutelmaltaan, mutta sitten laulusolisti kuulostaa siltä että asenteenaan kaikkeen laulu-tekemiseensä on: No vittu lauletaan sitten kun kerran kukaan muu bändistä ei suostu sitä tekemään, prkle!.
Joskus tulevaisuudessa Apulannan pitäisi päästää Sipe irti biisintekoon, ja sen myötä yhtyeestä toivottavasti kehittyy tyylillisesti jonkin sortin progehirmu. - Anonyymi
Jos apulannan laulajaksi tulis jannika b sitte se olis hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241315
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411209Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331111Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611082Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57966- 63881
- 83851
- 65657
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30610- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32519
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 28490
- 65478
- 29469
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 51451
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423