Mahtava piirre ja siksi sinusta pidän niin paljon. 💛
Oon aina luottanut sinuun.
13
1660
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus menee miehelle 💛
- Anonyymi
J miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J miehelle?
Sivusta voisin sanoa, että menee J- miehelle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta voisin sanoa, että menee J- miehelle ❤️
J-(ännä)miehiin ei ole luottamista..
- Anonyymi
Niin luonteenpiirteitä vai kasvonpiirteitä? <3
- Anonyymi
On vain niin luotettava. 🤗 tietää sen itsekin
- Anonyymi
Onko vastaus kyllä vai ei
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Tuntuuko kenestäkään koskaan siltä, että yksi ihminen tuntuu olleen niin monessa tilanteessa esoteerisella tavalla paikalla, että olo on lähes vainoharhainen ja tekee mieli puhallella nurkkiin?
- Anonyymi
Niin, kas kun joku asia liittyy jollain tavalla itseen, niin siitä muodostuu sellainen side, mikä ei ole tämän maailman järjellä selitettävissä. Ymmärrän jos hieman kuumottaa, mutta sellaista se elämä on
- Anonyymi
Minä olen aina tiennyt sen.
- Anonyymi
Todellakin, sen verran pahaa oot saanu aikaan. Jos tulee tilaisus, että sanomisellani on asioiden etenemisen vaikutusta niin en todellakaan aio vaieta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741