Mies, miltä tuntuu pidellä rakastamaasi naista?

Anonyymi

Olen nainen ja ollut sinkkuna nyt viime vuodesta. Läheisyyden ja hellyyden kaipuu on jotakin aivan käsittämätöntä, välillä tekee fyysisestikin kipeää. En halua ketään satunnaista tuttavuutta, vaan toivon ja rukoilen että joskus löytäisin rinnalleni vielä sen erityisen, rakkaan ihmisen jonka syliin käpertyä, painautua niin liki kuin ikinä mahdollista, tuntea miehen kädet tiukasti ympärillä, tuntea miehen vartalon lämpö omaani vasten, hengittää hänen tuoksuaan... ja niin monta muutakin asiaa.

Olisi ihana kuulla tässä hellyydenkipeydessä miesten kommentteja, että miltä teistä tuntuu tai tuntuisi pidellä sylissä rakastamaanne naista..?

19

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän se hyvältä tuntuisi, pitää naistaan sylissä, varmoin ottein, tuntea toisen hehku.. Pikkuisen hipsuttaisi sieltä/täältä silkin pehmeää ihoasi.. sulkea suudelmaan ja sen huumaavan hyvään oloon.

      • Anonyymi

        Voi miten kauniisti kirjoitettu 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten kauniisti kirjoitettu 😊

        Sellaista se on olla kollikissa villapöksyissään kevään tullen. Kurnau kurnau 😁 mouruten kohti kesää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on olla kollikissa villapöksyissään kevään tullen. Kurnau kurnau 😁 mouruten kohti kesää..

        En ollut tuo joka ennätti vastaamaan ensimmäisenä, mutta tuo olisi todellakin se mitä kaipaan niin kovasti. Täällä sun oma pieni narttukissa kehrää jo mielihyvästä ja kiehnää ajatuksissaan sua vasten 😊

        Ja se suudelma.. anna kun arvaan? Ensimmäinen suudelma olisi sellainen höyhenenkevyt, hyväilevä, viipyilevä. Toinen jo vähän tutkivampi ja vaativampi. Sen jälkeen ei enää maltettaisi pidätellä. Hetken päästä mun olisi pakko vetäytyä hiukan irti vetämään henkeä. Sun sormet vaeltaa mun kaulalle ja tunnet kuinka mun pulssi hakkaa tuhatta ja sataa. Katsot mua silmiin ja näet kuinka palan halusta olla sun oma ihan kokonaan...

        Mmmh oli vähällä lähteä jo lapasesta tämä kirjoitus. Ei ole narttukissoillakaan keväisin helppoa 😇

        Ap


      • Anonyymi

        Ihanaa saispa olla vielä rakastettu ja hipsuteltu.


    • Anonyymi

      Se on järkyttävän hyväntuntuista, jo suunnittelu. Tosiasiassa voi käydä huonosti, tarkoitan ettei muista tapahtumasta kuin pieniä välähdyksiä. Mutta hiukset, vartalo ja naisen tuoksu on voimaannuttaa syvästi

    • Anonyymi

      Takaapäin saa naisesta hyvän otteen

      • Anonyymi

        👍😂😂


    • Anonyymi

      Sanoisin,että hyvältä tuntuisi. Kunhan olisi nainen jota kaipaa. terv. ukkomies.

      • Anonyymi

        Ettäkö ukkomies vonkareissulla !!???


      • Anonyymi

        Yhtä tuomittavaa provoilua tuo naisten kustannuksella kuin muukin skeidadaaloruilu täällä.


    • Anonyymi

      Tajusin just että meidän pitkä suhde oli naiselle laastarisuhde ja siitä puuttui tämä jota minä tarvitsen tunteakseni oloni halutuksi. Olisi kyllä voimaannuttavaa kokea tällainen true love. Ihmettelin vuosia miksi työtehoni on heikko ja kiinnostus vähän kaikkeen hitaassa laskussa.

      Toivottavasti aloittaja saa seulottua itselleen oikean miehen

      • Anonyymi

        Toivottavasti myös minä saan seulottua itselleni oikean naisen =)


    • Hmm, liian tuskallista edes alkaa kuvittelemaan miten hyvälle se voisi tuntua. Yritän vaan unohtaa kaiken moisesta haaveilun. Toivottavasti löydät sen kurnivan kollikissasi. :)

    • Anonyymi

      Se olisi varmaan sellaine helpotus, että tulisi pitkä huokaus! Kun palaa halusta saada koskettaa, halata ja paijata hänen hiuksiaan, olisi se täyttymys, että tuntisi kaiken olevan siinä ja aika pysähtyisi.

      Kun pelkästään se, että on metrien päässä tuntuu jo hyvältä, halaaminen olisi varmasti vain taivaallista.

    • Anonyymi

      No niinpä...

    • Anonyymi

      AP
      Vaikutat kyllä vähintään aika ihanalta. Tiedät tarkasti mitä tahdot; monelle ongelma, minulle ei.
      Missä maakunnassa teet seulontaasi ja mikä ikähaarukka sinulla on tähtäimessä? Tai pituus tms.

    • Anonyymi

      Herkkä aihe!Itseasiassa sitä on hyvin vaikea kuvailla, tunne on hyvin voimakas. Mietin kertojan kokemuksia ja tuoksu ja lämpö ja jopa hengittäminen tuntuu kaukaiselta. Tiedän kokemukseen vaikuttavat ympäristötekijät, ikä, tunnnetaso ym. Sanoisin ensimmäisen kerran jännittämisen, unohduttavan kaiken tuon maistelun..
      Ehkä lainaan suurta ajattelijaa: Minä tunsin itseni niin onnelliseksi, etten edes pelännyt tämän hetken menevän ohi.” – Muumipappa
      https://youtu.be/K5ec8tpPcAs

    • Anonyymi

      ei jaska lukee enää näit pitkiii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe