Mies, miltä tuntuu pidellä rakastamaasi naista?

Anonyymi

Olen nainen ja ollut sinkkuna nyt viime vuodesta. Läheisyyden ja hellyyden kaipuu on jotakin aivan käsittämätöntä, välillä tekee fyysisestikin kipeää. En halua ketään satunnaista tuttavuutta, vaan toivon ja rukoilen että joskus löytäisin rinnalleni vielä sen erityisen, rakkaan ihmisen jonka syliin käpertyä, painautua niin liki kuin ikinä mahdollista, tuntea miehen kädet tiukasti ympärillä, tuntea miehen vartalon lämpö omaani vasten, hengittää hänen tuoksuaan... ja niin monta muutakin asiaa.

Olisi ihana kuulla tässä hellyydenkipeydessä miesten kommentteja, että miltä teistä tuntuu tai tuntuisi pidellä sylissä rakastamaanne naista..?

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän se hyvältä tuntuisi, pitää naistaan sylissä, varmoin ottein, tuntea toisen hehku.. Pikkuisen hipsuttaisi sieltä/täältä silkin pehmeää ihoasi.. sulkea suudelmaan ja sen huumaavan hyvään oloon.

• Anonyymi

Voi miten kauniisti kirjoitettu 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten kauniisti kirjoitettu 😊

Sellaista se on olla kollikissa villapöksyissään kevään tullen. Kurnau kurnau 😁 mouruten kohti kesää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista se on olla kollikissa villapöksyissään kevään tullen. Kurnau kurnau 😁 mouruten kohti kesää..

En ollut tuo joka ennätti vastaamaan ensimmäisenä, mutta tuo olisi todellakin se mitä kaipaan niin kovasti. Täällä sun oma pieni narttukissa kehrää jo mielihyvästä ja kiehnää ajatuksissaan sua vasten 😊

Ja se suudelma.. anna kun arvaan? Ensimmäinen suudelma olisi sellainen höyhenenkevyt, hyväilevä, viipyilevä. Toinen jo vähän tutkivampi ja vaativampi. Sen jälkeen ei enää maltettaisi pidätellä. Hetken päästä mun olisi pakko vetäytyä hiukan irti vetämään henkeä. Sun sormet vaeltaa mun kaulalle ja tunnet kuinka mun pulssi hakkaa tuhatta ja sataa. Katsot mua silmiin ja näet kuinka palan halusta olla sun oma ihan kokonaan...

Mmmh oli vähällä lähteä jo lapasesta tämä kirjoitus. Ei ole narttukissoillakaan keväisin helppoa 😇

Ap

• Anonyymi

Ihanaa saispa olla vielä rakastettu ja hipsuteltu.

• Anonyymi

Se on järkyttävän hyväntuntuista, jo suunnittelu. Tosiasiassa voi käydä huonosti, tarkoitan ettei muista tapahtumasta kuin pieniä välähdyksiä. Mutta hiukset, vartalo ja naisen tuoksu on voimaannuttaa syvästi

• Anonyymi

Takaapäin saa naisesta hyvän otteen

• Anonyymi

Sanoisin,että hyvältä tuntuisi. Kunhan olisi nainen jota kaipaa. terv. ukkomies.

• Anonyymi

Ettäkö ukkomies vonkareissulla !!???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      6685
    Aihe