Yksityinen keskustelu, muut ei saa puuttua.

Anonyymi

Morjensta 2010 !

Kiitos jälleen kerran asiallisesta kommentistasi.

En ole pariin vuoteen itse käynyt Thaimaassa, joten en tiedä tätä, että mikä on sushi tilanne tänään Thaimaassa. Useammallakin Thaimaan kaupungeissa aiemmin vierailleena olen toki tätä aiemmin seuraillut.

Omat havaintoni ovat olleet juurikin samat, kuten kerroit.

Eli suhteellisen harvassa ovat olleet ne ns. tuoretorit, joissa susheja on ollut myynnissä.

Tuosta mitä kirjoitit, että thaimaalaiset eivät ihan hirveästi sushin päälle ymmärrä, rohkenen olla erimieltä.

Näkisin asian niin, että ehkä ymmärtävät, mutta eivät ole (kaikki) kovin kiinnostuneita.
Tuoretoreilla et näe susheja myynnissä, mutta voit nähdä niitä myynnissä erinäisten juhlapäivien aikana joissakin ns. kojuissa, joita ilmestyy juhlapaikalle.

Lisättäköön pöytäkirjaan vielä, että Nangrongissa en ole käynnyt kai kuin kerran, enkä enää muista tästä käynnistäni muuta kuin sen, että varmasti en syönyt susheja siellä.

Z

Äänestä

Kommentoi

Kommentoi aloitusta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

LUETUIMMAT KESKUSTELUTPÄIVÄVIIKKOKUUKAUSI

Oho! Piritta Hagman paljastaa, miksi lähti Iholla-sarjaan - Martina Aitolehti latasi heti kommentinMartina Aitolehti latasi tsemppiviestin Instassa Iholla-sarjan uudelle kasvolle, Piritta Hagmanille. Mukana tv-sarjassa ovat myös Tuure Boelius ja Sar

30.04.2021 15:07Kotimaiset julkkisjuorut

53

5039

Marokkolainen otti ja lähti! Kiitos Jumalan.Stefun sanomana. Mites teidän fanien mielestä Ässien romanssi kukoistaa, onko ihan ❤️❤️❤️?

01.05.2021 07:36Kotimaiset julkkisjuorut

133

3344

Osallistu keskusteluun

Milloin yo-lakki päähän?

Milloin yo-lakki laitetaan virallisesti päähän vapun aikaan? Vapun aattona vai Vappupäivänä? Onko kaupungeissa eri systeemit kuin pienissä kuntakeskuksissa?

85

Intialainen kolmoismutaatio on saapunut Suomeen

Koronaviruksen intialaismuunnosta on tavattu Suomessa, kertoo Hufvudstadsbladet Niin sanottua B.1.617 -varianttia on todettu Suomessa kahdella henkilöllä, vahvistaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen johtava asiantuntija Carita Savolainen-KopraHufvudstadsbladetille. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/hbl-intialaisvarianttia-tavattu-suomessa/ar-BB1gaANG?ocid=msedgntp

246

Oho! Piritta Hagman paljastaa, miksi lähti Iholla-sarjaan - Martina Aitolehti latasi heti kommentin

Martina Aitolehti latasi tsemppiviestin Instassa Iholla-sarjan uudelle kasvolle, Piritta Hagmanille. Mukana tv-sarjassa ovat myös Tuure Boelius ja Sara Sieppi. Kenen elämä kiinnostaa sinua eniten? https://www.suomi24.fi/viihde/oho-piritta-hagman-paljastaa-miksi-lahti-iholla-sarjaan-martina-aitolehti-latasi-heti-kommentin?s24

53

Pettääkkö vai jatkaa tyytymättömänä?

Hei En tiedä onko oikea osasto mutta kysynpä kuitenkin. Eli taustoista sen verran että olen 39v mies ja avioliitossa ollut 9v 10v nuoremman naisen kanssa ja meillä on 2 ala koulu ikäistä lasta. Ongelma on se että vaikka rakastan yhä vaimoani enkä ole koskaan häntä pettänyt niin minua on alkanut pikku hiljaa mietityttämään miten tekisin kun itse haluaisin seksiä päivittäin tai ainakin sen 4-5krt viikossa mutta vaimolleni riittäisi se 2krt/kk. Lisäksi hänestä on tullut ns lahna ja muutenkin niin sulkeutunut seksin suhteen. Itselläni olisi monia erilaisia haluja ja seksuaalisia fantasioita joista olen hänelle kertonut ja ehdottanut mutta hänelle ne on ehdoton ei ja lähinnä nauraa niille. Olen myös kysynyt kävisikö hänelle että kävisin toteuttamassa halujani muualla mutta sekään ei käy. Ja olen tehnyt kaikki naisten lehtien vippaskonstit ja en ole mikään kaljaa sohvalla kittaava juoppo mutta häntä ei vain kuulemma haluta. Tästä tullaankin siihen että käynkö sitten salaa vieraissa vai eroanko. Koska parisuhde ei ole vain seksiä ja rakastan muuten vaimoani en haluaisi tälläisen takia erota mutta huomaan että olen jatkuvasti ärtynyt kun en saa tarpeeksi seksiä ja mielessäni pyörii koko ajan ajatus siitä että kun täällä eletään vain kerran että kadunko vanhana sitten elämääni että en elänyt toisin. Onko muilla ollut naisilla tai miehillä ollut samoja ongelmia tai antaa ajatuksia?

299

Huh huh! Esko Eerikäinen ja uusi tytär-tatuointi rajussa somerallissa

Ex-Scandinavian Hunks -tanssija, juontaja Esko Eerikäinen on kohahduttanut kynsilakoillaan, ja nyt vuorossa on kaulan uusi tatuointi . Uusi kuva ihastuttaa - ja ei-ihastuta... https://www.suomi24.fi/viihde/huh-huh-esko-eerikainen-ja-uusi-tytar-tatuointi-rajussa-somerallissa-creepya-jotain-rajaa?s24

87

SUOMI24 VIIHDEOho! Diili-Sointu räväyttää rohkeilla kuvilla - Tarjoaa auliisti sulojaan ja paljasta pintaaSelviytyjät-tiputettu Aki Manninen sai kuukauden aikaa Rita-vaimoltaan: "Tuli olo, että mitähän..."Hjallis Harkimo salasi sukujuuret jopa Jolle Harkimolta:"Se on kysynyt varmaan sata kertaa, että..."

Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheestaAloita keskustelu

SEISKA.FIJo toinen suosikkitubettaja Big Brother -taloon!Oho, Nina Mikkonen mukana Big Brotherissa – suostui mukaan rahan toivos

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vittu kun on hieno aloitus, kylläpä SENSSU osaa.!!

      • Anonyymi

        Ossoo se tehrä hienoja aloituksia... taetaapi olla oikein yli-tapiiri ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ossoo se tehrä hienoja aloituksia... taetaapi olla oikein yli-tapiiri ?????

        Juu ja T moden kaveri.


    • Anonyymi

      Amalian romanssi kukoistaa, onko ihan ❤️❤️❤️?

      • Anonyymi

        Jo tokkiinsa.


      • Anonyymi

        On on !!


    • Anonyymi

      No juo itse käsidesiä ja koita kirjoitella. Pöksyissä 7 kilon köntsä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe