Itselläni ei pelikavereita yhtään :-( ja Covid-19:n aika ottaa joskus koville. Ois kiva, kun löytyis edes joku hyvä peli, mitä pelailla muiden kesken. Jossa onnistuu läpän heittäminen headsetillä ja vaikka viikonloppuisin pienissä juhlatunnelmissa :-D
Fall Guy jne. turhan lapsellisia omaan makuun, ehkei mikään GTA- tai avoimeen pelimaailmaan sijoittuvia juttujakaan... Ennen itselle oli tärkeää ajanvietettä roikkua baareissa ja pelipöydissä, joten melkoinen tyhjiö nyt vapaa-ajalla iltaisin täytettävänä. Kiitos ehdotuksista.
Hyvä online-peli aikuiseen hauskanpitoon?
Anonyymi
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Vähissä vaikuttaa olevan
- Anonyymi
Osta köyttä..
- Anonyymi
Leikkaa napanuoras ja hommaa nainen. Ei taida sulla natsata, joten ostan sulle öljyä köyttäs varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929