Etsitään Oulusta elämään rennosti ja avoimesti suhtautuvia naisia, joiden kanssa mennä pelailemaan lentopalloa niin salille kuin hiekallekin :) Mielellään kokeillaan myös muita lajeja, seinäkiipeilystä golfiin ja tanssista nyrkkeilyyn. Ei minkäänlaista vaatimustasoa, aloittaja itsekin täysi amatööri, mutta innokas kokeilemaan! Urheiluahan se on penkkiurheilukin ja voimme myös istahtaa viinilasien kanssa pelaamaan lautapelejä ja turisemaan syntyjä syviä :)
Naisten lentopalloporukka?
1
78
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta annettu väärä kuva netissä.Entinen urheilija.Kiusattu netti.Huume porukka todella iso ongelma Lahti.Poliisilla kaikki aika tämän asian hoitoon.Kaikki kärsii Lahdessa tästä.Vanhukset eivät uskalla liikkua illalla.Kerron joskus itsestä teille.Minudta voisi tehdä näytelmän ja kirjan.Kirjoitan koskettavia runoja kaikesta Todella surullista tapahtunut liikaa elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749