Ihan mielenkiinnolla kysyn mikäs tuote toi on? Linkkiä kellään, kun en itse löytänyt.
Tomaatiton nakki
Anonyymi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko jollakin asukkaalla tomaattiallergia? Sitä ketkä ulos menevät ei tiedetty joten se on joka tapauksessa sitten varattu. En ole vielä tuota eväiden katselukohtaa nähnyt (näytettiinkö sitä ilmaisessa jaksossa? taisin katsoa vähän sivusilmällä ja se mennä ohi jos näin olisikin).
- Anonyymi
Sehän on anagrammina "kotimatkan antoi", joten olisiko niin että kuka sen erehtyy syömään, joutuu automaattisesti poistumaan.
- Anonyymi
Liittyy luultavasti häädetyn herjaan eli hylätyn teemaan eli tomaatittomaan nakkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919