Arvo vaan nousee kun ihmiset haluaa vakoilemattoman kännykän ilman somehömppää. Onneksi tuli ladattua kaikki tarvittavat sovellukset ajoissa eikä tarvinnut asentaa kymppiä. Akkukin kestää vähällä käytöllä viikon, 8vrk 18% akkua jäljellä.
Lumiat arvossaan
7
52
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niitä Lumian sovelluksia enää tueta.
- Anonyymi
Kaikki toimii, minulla yli sata.
- Anonyymi
Moneen puhelimeen voi asentaa myös suomalaisen Jollan kehittämän Sailfish -käyttöjärjestelmän, joka myöskään ei vakoile...
- Anonyymi
Mutta on varsin rajoittunut toiminnoiltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on varsin rajoittunut toiminnoiltaan
Ei tietenkään ole, siinähän toimii kaikki android ohjelmat jos vakoilua haluaa. Epäilyttää vaan android taustallakin.
- Anonyymi
Nokia Lumia 735 4,7 tuumaa, 16: 9-suhde ihan paras koko näyttö ja ulkomitat. esim
- Anonyymi
Saman kokoinen näyttö taitaa olla itselläkin 830, mutta ulkomittoihin mahtuisi selvästi isompi.
On kyllä paras ja selkein käyttis, musta tausta miellyttävä silmille. Sääli että kymppi pilasi tuonkin kun juuri kukaan ei halunnut sitä kännykkään(kään). Ja tietysti Nokian oma köyttis olisi ollut hyvä vakoilematon vaihtoehto. Lumian jälkeen täytyy varmaankin kokeilla sailfishiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762