Kohta savu nousee

Anonyymi

Keskussairaalan pihalle tulevasta ruumiitten polttolaitoksesta. Vuonna 1995 seurakunnan laatima suunnitelma toteutuu vihdoinkin ja ensimmäiset kalmot palavat jo syksyllä. Nykyään jo yli 60% kaikista hautauksista on tuhkauksia.

10

<50

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Hienoa että seurakunta seuraa aikaa ja tekee oikeita päätöksiä. Nythän tällekkin hankkeelle on löytynyt monta "suunnittelijaa" kuten Kirkkolehdon kosteikolle.

      • Anonyymi

        Vai seuraa seurakunta aikaa? Jarrutti hanketta vuosikymmeniä. Tekisi hyvää jokaiselle uskonnollisista syistä vastustaneelle mennä katsomaan mitä on jäljellä uskonveljestä parin vuosikymmenen jälkeen. Ei siinä oikein hehkeässä kunnossa nousta ylös, kun käsky käy.


      • Anonyymi

        Eipä ole kun ei saa ääniä. Onhan se nähty.


      • Anonyymi

        Älä muuta viserrä. Samaa ihmettelen minäkin ja tuhannet muut Kokkolassa. Mies on aivan ilmiömäinen lahjakkuus.


    • Anonyymi

      Ne kaikki ovat näitä mielipide kirjoituksia jotka olet itse kirjoittanut. Sinusta ei ole ainoatakaan kirjoitusta missä teoistasi tai suunnitelmistasi olisi näyttöjä. Ainoastaan jälkikäteen kirjoiteltuja omia kirjoituksia kuten tämä krematorio alkuperäinen 1995 ja sinun kirjoitus 2006. Mikäli nämä "hengenpelastukset" kirjoitukset olisivat totta olisi varmasti jonkinlaista faktaa lehtikirjoituksen tai uutismuodossa mutta mitään ei löydy.

      • Anonyymi

        Kerran siitä oli yksi kesäharjoitelijan laatima puutarhajuttu, kun kesäaikaan ei ollut muutakaan julkaistavaa.


    • Anonyymi

      Hyvät savut .

    • Anonyymi

      Seurakunnan kokouksessa 1995 tehtiin alustava suunnitelmia krematorion rakentamisen kustannuksista ja sijainnista. Näitä jälkikäteen tulleita pelastus tarinoita löytyy vaikka kuinka paljon mm. kaksoistornit, tsunami, Estonia, Titanic yhteydessä. Yhteistä näille ja sinun tarinoille on ettei niitä voi kukaan todistaa ja kuten tuosta edellisestä vastauksestasi jo huomaa että ne ovat kaikki lähinnä keksittyjä sekä omaa sankaruutta ylistäviä valheita.

      • Anonyymi

        Esittämilläsi "tarinoilla" (Estonia, Titanic ym), ei ole mitään yhteistä Asekoulun tykkihallin pelastusoperaation kanssa. Olin "vanhin" paikalla ollut upseeri ja johdin koko operaatiota. Vain "tulipalopäällikkö" Koivisto oli yksin paikalla, joten ei edes vettä saatu ruiskutetuksi, vaikka lähellä oli Ankkalampi. Ei yksi palomies pysty tekemään mitään. Mainittakoon vielä, että Kokkolassa riehui samaan aikaan lähes kymmenen salaman aiheuttamaa paloa...
        Tunsin ilmanpaineen ja siten räjähdysvaaran, koska välikatto alkoi narista, kitistä ja alkoi taipua keskeltä alas pullistuen. Huusin kovaan ääneen: "Katto sortuu, kaikki ulos!". Käsimerkein sain juostessani trukkikuskin mukaan. Viime sekunnilla syöksyin muitten "syliin" välihalliin. Emme ehtineet edes sulkea liukuovia, kun katto romahti. Joten.
        Miten kehtaatkin väittää, ettei "niitä voi kukaan todistaa". Häpeä, kuka sitten lienetkään...
        Loppu onkin useaan kertaan todettua historiaa. Ja nyt ei naureta!!!...


    • Anonyymi

      Kyllä se yksi oli varsiluuta ja kirjoituskoneet tuhansien arvoisia 1800-luvun Remington esineitä. Tulipalopäällikkö Koivisto oli paniikissa mutta johdin itse toimintaa ja estin tulen leviämisen sekä ehkä koko Kokkolan kaupungin tuhoutumisen, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe