Kauniita unia.
(Nyt on niin neutraalia viestiä tässä, ettei kenenkään kaimaseni soisi tästä loukkaantuvan)
Ja tiedoksi vaan, aion kyllä ihan jatkossakin kirjoittaa ihan nimelläni..
Heli
https://youtu.be/4sQX0rV337s
Öitä poju..
1
50
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin kertoa viime yön unestani..
Unessa mustapukuiset vanha nainen ja mies halusivat että autan heidän poikaansa, pelastan hänet pulasta.
Heillä oli pussillinen jalokiviä, josta he suurella vaivalla etsittyään antoivat minulle kauniin, hiotun suuren jalokiven. He kertoivat että se oli kaikista arvokkain heidän jalokivistään.
Laitoin jalokiven taskuuni ja sivelin sen hienosti hiottua pintaa usein kädelläni. Se oli täydellisen sileä.
Sitten kuitenkin jostain syystä kadotin jalokiven.
Etsin sitä joka puolelta kaiken roskan ja lian keskeltä. Olin hädissäni, koska olin sen kadottanut.
Lopulta löysin puoliksi haljenneen jalokiven, se oli mennyt keskeltä halki ja oli teräväreunainen, ei enää sileä. Yritin etsiä toista puolikasta, mutta sitä en löytänyt.
Unessa sitten mietin, ettei jalokivi ehkä ollutkaan aito, koska jos se olisi ollut aito, se ei olisi mennyt rikki.
Sitten heräsin, jotenkin surullisena..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033853
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482741- 1142569
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392068Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301827Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261658- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?751385- 221368
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311