Heiii. Oisko jollakin jotain vinkkejä miten päästä yli oksentamisen pelosta / miten oppisi oksentamaan? En todellakaan ottaisi tästä mitään ''tapaa'' tai opettelisi tätä laihtumisen takia, vaan koska välillä tulee sitä alkoholia nautittua sen verran että seuraavana päivänä tiedän että oksentaminen auttaisi tyhjentämään kaiken ''myrkyn'' vatsalaukusta. Perinteinen sormet kurkkuun tekniikka ei vaan toimi ...
ps. Olen täysi-ikäinen (19 v ) ennenkun kukaan kyseenalaistamaan asioitani.
Miten oppia oksentamaan?
Anonyymi
2
233
Vastaukset
- Anonyymi
Sit et vaan juo sitä alkoholia. Mutta jos tuo ei jeesannut niin jotenkin vatsalihaksilla painaa ja älä ''niele'' sylkeä siinä välissä kun yrität uudestaan.
- Anonyymi
Jos sormet kurkkuun ei auta niin kokeile ihan vaan yökkäämistä, aikasi kun yökkäilet se oksennus kyllä nousee jos on noustakseen.
Jos koskaan olet oksentanut niin muistelepa miten se lähti sieltä vatsanpohjasta, sama refleksi pitäisi saada yökkäilemällä aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513735Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182757Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6232402Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202087KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar852002Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441731- 211689
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421642Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281476