Heiii. Oisko jollakin jotain vinkkejä miten päästä yli oksentamisen pelosta / miten oppisi oksentamaan? En todellakaan ottaisi tästä mitään ''tapaa'' tai opettelisi tätä laihtumisen takia, vaan koska välillä tulee sitä alkoholia nautittua sen verran että seuraavana päivänä tiedän että oksentaminen auttaisi tyhjentämään kaiken ''myrkyn'' vatsalaukusta. Perinteinen sormet kurkkuun tekniikka ei vaan toimi ...
ps. Olen täysi-ikäinen (19 v ) ennenkun kukaan kyseenalaistamaan asioitani.
Miten oppia oksentamaan?
Anonyymi
2
198
Vastaukset
- Anonyymi
Sit et vaan juo sitä alkoholia. Mutta jos tuo ei jeesannut niin jotenkin vatsalihaksilla painaa ja älä ''niele'' sylkeä siinä välissä kun yrität uudestaan.
- Anonyymi
Jos sormet kurkkuun ei auta niin kokeile ihan vaan yökkäämistä, aikasi kun yökkäilet se oksennus kyllä nousee jos on noustakseen.
Jos koskaan olet oksentanut niin muistelepa miten se lähti sieltä vatsanpohjasta, sama refleksi pitäisi saada yökkäilemällä aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875