että lentoon kohta lähden. Paljoa en kerro mutta V olet syyllinen ❤️❤️❤️ jääköön kaikki muu salaisuudeksi... Vielä..
Oon niin onnellinen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En v ole, ehei. No joku muu tietty, niin tietty
- Anonyymi
Samaa mieltä tästä (sivusta).
- Anonyymi
Älä lähde lentoon, en saa kiinni 😳
- Anonyymi
Ja en jaksa salaisuuksia, raota nyt hieman verhoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en jaksa salaisuuksia, raota nyt hieman verhoa?
Levitä vähän..
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
"V" antaa siivet, on se sellainen vekotin? 🤣
- Anonyymi
V antaa aivoille siivet🕸🦧🦇
- Anonyymi
V oot syyllinen mun hymyyn🤓
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Rakkaus hernekeittoon on ihan ymmärrettävää, onhan se parhaimmillaan todella hyvää mutta ei pidä liioitella sentään...
- Anonyymi
Hernekeitto on kyllä varsinaista herkkua kunhan se on lirua ja sinappi on tulista!
- Anonyymi
Tuleeko siulleki vauva V:n kanssa, samoin meille ❤❤
- Anonyymi
Tietysti hän saa vauvan V: n kanssa. 💓
- Anonyymi
Jouluna alun saanut ❤❤, onnea siullekin.
- Anonyymi
Tyylini on Vee
- Anonyymi
Kunpa vain näyttäisit sen onnellisuuden tuolle V:llekin 🤔💗
- Anonyymi
A:lla teatteria ja draamaa ilman aitoa rakkautta, raha ja tavara kiiltää silmissä. Sitominen lapsen kautta.
- Anonyymi
Nainen rakastaa miehen rahoja ja lapsi ei tuo heidän välille rakkautta, onhan se jo koettu kannattaa uskoa kerrasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889