että lentoon kohta lähden. Paljoa en kerro mutta V olet syyllinen ❤️❤️❤️ jääköön kaikki muu salaisuudeksi... Vielä..
Oon niin onnellinen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En v ole, ehei. No joku muu tietty, niin tietty
- Anonyymi
Samaa mieltä tästä (sivusta).
- Anonyymi
Älä lähde lentoon, en saa kiinni 😳
- Anonyymi
Ja en jaksa salaisuuksia, raota nyt hieman verhoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en jaksa salaisuuksia, raota nyt hieman verhoa?
Levitä vähän..
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
"V" antaa siivet, on se sellainen vekotin? 🤣
- Anonyymi
V antaa aivoille siivet🕸🦧🦇
- Anonyymi
V oot syyllinen mun hymyyn🤓
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Rakkaus hernekeittoon on ihan ymmärrettävää, onhan se parhaimmillaan todella hyvää mutta ei pidä liioitella sentään...
- Anonyymi
Hernekeitto on kyllä varsinaista herkkua kunhan se on lirua ja sinappi on tulista!
- Anonyymi
Tuleeko siulleki vauva V:n kanssa, samoin meille ❤❤
- Anonyymi
Tietysti hän saa vauvan V: n kanssa. 💓
- Anonyymi
Jouluna alun saanut ❤❤, onnea siullekin.
- Anonyymi
Tyylini on Vee
- Anonyymi
Kunpa vain näyttäisit sen onnellisuuden tuolle V:llekin 🤔💗
- Anonyymi
A:lla teatteria ja draamaa ilman aitoa rakkautta, raha ja tavara kiiltää silmissä. Sitominen lapsen kautta.
- Anonyymi
Nainen rakastaa miehen rahoja ja lapsi ei tuo heidän välille rakkautta, onhan se jo koettu kannattaa uskoa kerrasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771