Seuraatko BB-taloa?

Kiinnostuksella seurasin eilen, kuinka julkimot astuivat BB-taloon.
Olen ilmeisesti kovin vieraantunut julkisuuden henkilöistä, kun en oikein tunnistanut ketään, No tunsin sentään Sanna Ukkolan ja Nina Mikkosen, Roosa Meriläisen, Janne Porkan, jo kauan estraadeilla pyörineet, mutta noista nuoremmista en oikein tuntenut ketään. Ja mitäpä se Toni Nieminen siellä mahtaa tehdä. istui aika vaivautuneen oloisena suulaiden esiintymiskykyisten ihmisten joukossa.
Onneksi BB kestää vain 3 viikkoa. Aikansa elänyt formaatti tämäkin.

M.O.T. kertoi tänään melko vihjaillen niistä sopimuksista, joihin tosi-tv-ohjelmiin osallistuvien on suostuttava. Suu tukkoon koko elämän ajaksi, tai sakko paukahtaa.
Vaikka minkälaisen kohtelun alaiseksi olisi joutunut, niin ei voi vaatia oikeutta eikä korvauksia.
No julkimot varmasti osaavat lukea sopimukset läpi ja pitää itsellään kopiot. Ei tarvitse heidän vuokseen surra.

Snookerin tämän vuoden maailmanmestaruus ratkeaa tänä iltana, en jaksanut katsoa, kun voittaja on niin ilmiselvä. - Mark Selby, jos teitä tieto kiinnostaa.

10

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lienen jotenkin jälkeen jäänyt ja/tai dementoitunut koska kiinnostukseni BB:n seuraamiseen loppui hamassa muinaisuudessa.
      Katsoin ensimmäisen tuotantokauden ja aloitin toista mutta täyden alkujakson jälkeinen toinen löi leuoille enkä löytänyt siitä mitään viidyttävää. Toisen jakson katsominen rajoittui noin 5 minuuuttiin ja antoi ääliömäisen typerän kuvan lopullisesti.
      Sama koskee temptareita joiden esittelyt ovat riittäneet.
      Aupairit aiheena vaikuttavat niin arkipäiväiselle, etten ole kurkannut yhdenkään alkua.

      Sama asenne koskee myös studiohöhellyksiä ja kasvojen vääntelyjä. Esittelyt riittävät.

    • Anonyymi

      Mikä on B B talo? Tiedän vain Brigitte Bardotin.
      Mikä on Snooker?

      • BB-talosta voit katsoa tietoja netistä
        Snooker on yksi biljardipelin muoto, joka on hyvin suosittu laji briteissä, ja on viime vuosina ollut katsottu kilpailuohjelma Eurosportilla.


    • Anonyymi

      En jaksa katsoa mitään julkkisten tositv-ohjelmia. On farmia, on selviytyjiä ja mitä lie tämän BB:n lisäksi. Kyllästynyt olen ylipäätään noihin tositv-ohjelmiin, kokkaukset, rempat, huutokaupat ja mitä kaikkea.
      Puutarhaohjelmat ovat ainoita jos kohdalle osuu mitä voin katsoa.
      Luin myös tuosta M.O.T.:n ja joidenkin kilpailijoiden haasstatteluista.
      Onhan se, kun tuntemattomuudesta tulee kameroiden eteen ja alkoholia juodaan mielin määrin. Harrastetaan seksiä useamman kerran kameroiden edessä. Soperretaan puuta heinää. Sitten palataan omiin arkiympyröihin. Iltapäivälehtien lööpeissä on ollut ja on oma kuva suurine otsikoineen. Jollei siinä ahdistu, niin ei missään.
      Eli en katso.

      • Tosi-tv-ohjelmat ovat yleensä minultakin menneet ohi silmien. Noita au-paireja ja temptareita en ole koskaan katsonut.
        TLC:;ssä esitetään toinen toistaan karmaisempia tosijuttuja, joista olen seurannut pienten viitostyttösten elämää, sisarvaimoja ja niitä hengenvaarallisesti lihavia outoja olentoja, joita tuntuu amerikoissa riittävän. Muut, ellottavat ruumiinvammojen esittelyt eivät minua kiinnosta.
        Mietin, kuinka halukkaasti jotkut päästävät kamerat filmaamaan elämäänsä ja levittämään tietojaan sitten kautta maailman. Viitosten perheen ymmärrän. Amerikassa ei tueta tuollaistakaan monikkoperhettä mitenkään. Lapsilisät ja muu tuki on tuntematonta. Jokaisen on omillaan selviydyttävä. Sarjaan pääsy on varmasti tuntuva lisä talouteen.
        Sisarvaimot ovat tehneet tositv:stä bisneksen. Kausia on filmattu jo lähes kymmenkunta.

        Mitäpä siis tällainen vanhus ja elämäänsä kyllästynyt ihminen muuta tekisi kuin seuraisi virkeämpien ihmisten tosielämää! LOL.


    • Anonyymi

      SE ohjelma EI KIINNOSTA, turha ohjelma, POISTOON !

      • Anonyymi

        Sinäkö oletkin ohjelmantuottaja, kun määräilet poistoja? Minä poistattaisin kaikki Jumalanpalvelukset ja kaikki, mikä koskee ns. "aivopesuun" olemattomien henkien olemassa-olosta täällä ihmisiä manipuloimasta. Siis nekin joissa on viittauskaan johonkin tuonpuoleiseen henkimaailmaan.

        No, mahtuuhan maailmaan noita, siis noitiakin, jotka poltettiin roviolla, mutta onneksi on telkkarissa eri kanavilla, joita katselen ja nykyisin en katsele edes uutisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö oletkin ohjelmantuottaja, kun määräilet poistoja? Minä poistattaisin kaikki Jumalanpalvelukset ja kaikki, mikä koskee ns. "aivopesuun" olemattomien henkien olemassa-olosta täällä ihmisiä manipuloimasta. Siis nekin joissa on viittauskaan johonkin tuonpuoleiseen henkimaailmaan.

        No, mahtuuhan maailmaan noita, siis noitiakin, jotka poltettiin roviolla, mutta onneksi on telkkarissa eri kanavilla, joita katselen ja nykyisin en katsele edes uutisia.

        Kannattaa kyllä katsoa uutisia, sillä sieltä voi saada asiantynkää näille palstoille, joilla kuitenkin taitetaan peistä eri puolueiden mielipiteistä, ja ollaan helposti kaikkitietäviä ja painetaan alas toisinajattelijat. Uutisia voi lukea myös netistä.
        Jos ei maailmaa näe kuin oman kotinsa ikkunoista, ei se ole hyväksi ikäihmiselle. Maailma vilahtaa niin nopeasti uusiin aatteisiin ja menetelmiin. Ja niin paljon tapahtuu!


    • Anonyymi

      la-arvoinen ohjelma, jossa on tirkistelyn epämiellyttävä sivumaku!
      Pätkän vertaa ei julkkisten kohellukset kiinnosta, ja ihmettelenkin vanhan ihmisen sensaation nälkää.

    • Anonyymi

      Olet täysin erehtynyt, minulla ammattilaisena on sisäpiirin tietoa, ja voittaja tulee olemaan Betfred.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe