Kumpi teistä

Anonyymi

Rakastui? Tai siis molemmat rakastui sehän on selvä, mutta toisella jäi päälle! Mutta nyt... Hyvää yötä molemmat persoonat 😘..

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monta persoonaa sulle on? Enemmän kuin kaksi selvästi.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ymmärtänyt aloitusta😅, mutta ihan varmasti yksi. Aloituksessa puhutaan kahdesta ihmisestä.. Siis mulla? Kyllä yks pitäs olla, mutta hän on tehnyt musta hullun.


      • Anonyymi

        Mutta tiiätkö, olen mestari elään sellaisten persoonien kanssa, kuhan hengittelee välissä.


    • Anonyymi

      En ole koskaan rakastunut. Fyysisesti himoinnut vain. Yöni nukun mieluiten yksin, ilman ketään lääppijää.
      Mieheltä.

      • Anonyymi

        Sama, en mäkään. TAI.. Ainakin toivoisin niin.. Etten ois! Joo onhan se huomattavasti helpompaa nukkua ilman lääppijöitä, mutta joskus se voi olla jopa kivaa!


    • Anonyymi

      Se oli se pimeä, valoisa sitten vasta tuumailun jälkeen

    • Anonyymi

      Haluatko eroon omasta obsessiostasi! Kyllä voin auttaa siinä. En pure 🐣

      • Anonyymi

        Voi rääk, ei mulla sellaista ole. Mua on monesti tulkittu väärin, mutta ei siinäkään mitään.


    • Anonyymi

      Dille dong!

      • Anonyymi

        Ihana❤️ niin tuttu sana💞💞.. Paljon muistoja 🐾


    • Anonyymi

      Kyllä varmaan molemmat jollain ilveellä aina rakastunut

    • Anonyymi

      Oletko taas katsonut sen me2irene leffan..

    • Anonyymi

      Tää ei oo mulle, mutta vois hyvinkin olla..
      Eiköhän se ollut se tulisieluisempi puoli mussa, joka rakastui, kun se kävi niin äkisti,ettei paljoa kerinnyt ajatella mitään.
      Se impulsiivinen, rohkea ja intohimoinen puoliskoni syttyi melko heti miehestä.
      Nyt taas se syvissä vesissä uiskenteleva melankolinen naikkonen ei osaa laskea irti, vaan tarraa kaikilla voimillaan pienenpieniinkin muistojen riekaleisiin.
      Siellä jossain välissä kuiskailee järjen ääni, joka yrittää kovasti saada ääntään kuuluville näiden kahden, tulta leiskuvan idealistin sekä vuolaana vettä virtaavan, surumielisen kaihomielen välillä.
      Kun välillä pää savuaa ideoita ja sitä menee läpi harmaan kiven ja toisinaan kyyneleet tulevat pienimmästäkin mielipahasta, niin ei se helppoa ole.
      Kai se on monella ihmisellä sama juttu, välillä sitä uskoo itseensä täysillä, välillä tuntee olevansa surkea maanmatonen.
      Kyllä mä taidan kuitenkin vähän tavallista kahjompi olla kun vielä kirjoittelen tänne. Jospa tietäisitte koko tarinan, joskus totuus on tarua ihmeellisempää, niin se vain on. Kummallisia ovat ihmismielen kiemurat, pakko todeta näin tähän lopuksi.
      Heli

      • Anonyymi

        Mee hoitoon.

        saat persoonallisuushäiriönkin kuulostamaan romanttiselta, vaikka arki on kaikkee muuta.
        se on väkivaltaa ja haukkumista, Raivoa ja tappelua


      • Anonyymi

        Minulla on tästä Helistä tuntuma, että on jonkun trollin sivupersoona, sen verran olen seurannut kirjoituksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tästä Helistä tuntuma, että on jonkun trollin sivupersoona, sen verran olen seurannut kirjoituksiaan.

        Samaa mieltä, tehnyt paljon asiansa uskottavuuden eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tästä Helistä tuntuma, että on jonkun trollin sivupersoona, sen verran olen seurannut kirjoituksiaan.

        Samaa mieltä, tehnyt paljon asiansa uskottavuuden eteen.


    • Anonyymi

      Pertsa se taisi olla vai miten se oli tylypahkassa oltiin kukka oli hiuksissa.

      • Anonyymi

        Pertsa, Pertsa... yks Pertsa oli rakastunut muhun nuorena😂


    • Anonyymi

      Mies rakasti ensin, mut sai mut rakastumaan

      • Anonyymi

        Sitä huomasit mut vasta, kun olin tummimpi


      • Anonyymi

        No miks te ette oo yhdessä?


    • Anonyymi

      Minä rakastin, hän ei, ennemmin vain himoitsi, ja käytti hyväkseen, sillä tiesi tunteeni, minä lähdin, hän ei vähää välittänyt, minulla jäi tunteet päälle, toivon ja rukoilen että tulen toipumaan siitä, mitä hän teki, ja että hän joutuu vastuuseen teoistaan, tai tulee vielä ymmärtämään miten vakavasta asiasta oli todella kyse,,,,,,,,,,,,,,,

      • Anonyymi

        Toiseen rakastuminen "vakava asia " ? No ei ole. Syöpä, tuhopoltto tai henkirikos on esim vakava asia mutta rakastuminen on oma tunne. Miettikääs ny vähän mitä kirjoittelette


      • Anonyymi

        Toiseen rakastuminen "vakava asia " ? No ei ole. Syöpä, tuhopoltto tai henkirikos on esim vakava asia mutta rakastuminen on oma tunne. Miettikääs ny vähän mitä kirjoittelette


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe